Janka - minden, ami számomra a motort jelenti
Szöveges ítélet
tavaly majusaban csereltem le a kis zizimet. akkoriban a tarsolyban szerepelt a zx9es ninja is, de vegulis a 929-es mellett dontottem, mert formailag jobban, sokkal jobban tetszett. sokan feltettek tole hogy megiscsak durva atulni egy 400as motorrol egy 900asra, de a cbr annyira baratsagos es jol kezelheto, valamint stabil volt, hogy mar csak a megfelelo darabot kellett megtalalnom. ez pedig a sarga-kek fenyezesu modellekre szukult mert ez jott be legjobban. cirka 12ezer felejthetetlen kilometert toltottem a nyergeben es nagyon meg vagyok vele elegedve. a 183 centimhez teljesen idealis es kenyelmes. siman elucsorgok rajta egyhuzamban tobbszaz kilometert is es ennel erosebb motorra nincs is szuksegem... nem is nagyon cserelnem le masra, mert az utana kovetkezo blade modellek nekem mar tul kompaktnak tunnek es olyanok mintha osszementek volna a mosasban. pl 2007es 1000rr alig nagyobb a 600rr-nel. szoval nekem teljesen kielegiti minden igenyemet, bar honda leven kicsit draga hozza az alkatresz, de ezzel a vasarlaskor is tisztaban voltam :P
amikor megvettem, a szezon vegere kicsit korulmenyesen ugyan de tudtam elol es hatul is gumit cserelni. kicsit maceras volt hasznalt 190es hatsot talalni. ezen kivul csak az olajat kellett cserelni benne, meg a hatso izzokat :D
hogyha felepul a balesetebol akkor kap egy sport legszurot, egy sport kipuffot es tervbe van veve a femfekcso szett is, ugyanis az intenzivebb varosi kozlekedesek alkalmaval neha kevesnek ereztem a fekhatast.
egyetlen negativuma talan - ami reszben a sajat hozzanemertesemnek is betudhato - hogy a budapesti utakhoz tul feszes a futomuve, viszont elallitgatni nem akarom, mert a matras es visegradi szerpentinezesekhez teljesen jo...
atlagfogyasztasa 6-6.5 liter, de egy lajtos tura alkalmaval sikerult 4,2 litert is mernem xD
ha kicsit jobban huzom a szarvat, akkor is max 7-7.5 liter lonyalat szurcsolgetett el.
Hibalista
- - allitolag nem hiba de engem zavart a kuplungkosar lotyogese ami abban nyilvanult meg hogy hiretelen gazrantasnal egyfajta csattanas hallatszott
- - atepitett egyedi hatuljanak koszonhetoen egy ido utan allandoan kiegett mindket hatso helyzetjelzom
- - talan az elozo hibajelenseg okakent az aksim allandoan lemerult, de ez lehet hogy fesz.szabalyzo hiba.
-
- az osszes felsorolt hiba orvoslasa folyamatban van, mert multheten kijott elem elsobbsegadas tablas keresztezodesbol egy auto es sajnos egyikunk sem uszta meg.
Ide hordtam szervizbe
honda park - a baleset utan. keszsegesek es segitokeszek es ha megcsinaljak a motoroman zokkenomentes ugyintezessel, akkor ezentul mindig hozzajuk fogom hordani
Értékelése: 6
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |