Itt a motorozás a lényeg, nem a motor
Szöveges ítélet
Az előző motorom is Honda volt, egy belpiacos V2-es 400-as. Az egy műszer volt,
70 000 Km-rel adtam el, de teljesen biztosan megtekerték, amikor behozták Japánból a konténeres korszak reneszánsza idején, így valószínűleg legalább egy százas volt benne és tökéletesen egyben volt. Engem megnyert a márkának, de csak 33 LE volt és mivel én szeretek túrázni, kicsi volt, kevés lett.
VFR-eket és CBF600-asokat néztem, végül az győzött meg, hogy utóbbiból újabbakat és jobbakat lehetett kapni azonos áron. Jó párat megnéztem, mire megtaláltam az igazit, voltak köztük nagyon csoffadékok, meg persze a tulajok is altattak mindenféle hülye dumával, hogy ennek gyárilag beremeg a kormánya ha elengeded, meg ilyenek. Nos nem.
Ez a motor azoknak való, akik olyan gépre vágynak, ami mindig elindul, és semmi primadonnaság nincs benne. Ez a motorozásról szól és nem a motorról, ezt el kell fogadni. A 78 LE nem tépi le a fejet, bár nekem bőven elég, szupersportkocsikon innen ez is legyorsul mindent, aminek négy kereke van.
Az eladó adott hozzá egy GIVI dobozszettet, meg egy topcase-t, így száz liter körül van a pakolóhely. Szereltem bele egy markolathűtést és egy szivargyújtó-aljzatot, így két személlyel sátorral-hálózsákkal nyakunkba vehetjük vele a világot. Ugyanakkor a dobozok pillanatok alatt ledobálhatók róla és utána ideális városi közlekedési eszköz, amolyan mindenes.
Hibákról nem tudok beszámolni, cseréltek rajta gumit, láncot, folyadékokat és ennyi. Konstrukciós hiányosság, hogy nincs rajta olyan sárvédő hátul, ami megóvná a rugós tagot, rettenetesen koszos tud lenni egy-egy esőmenet után, így a következő fejlesztésem egy sárvédő lesz, bár horror áron mérik.
Nincs sok romantikája, de nekem motorozni kell, ha szerelni akarok, arra van egy veteránom.
Hibalista
- A kopó-fogyó alkatrészeken kívül csak egy hibája van: újabban 15 fok alatt vacakol az irányjelző, balra csak akkor villog, ha folyamatosan húzom pár másodpercig.
Ide hordtam szervizbe
Motor Sprint Székesfehérvár. Precízek, rendesek, mindenkinek csak ajánlani tudom.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 29000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | VRX400 | Következő motorja? | Marad ez, amire kell, arra tökéletes. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |