A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CBF600S 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Itt a motorozás a lényeg, nem a motor

Szöveges ítélet

Az előző motorom is Honda volt, egy belpiacos V2-es 400-as. Az egy műszer volt,
70 000 Km-rel adtam el, de teljesen biztosan megtekerték, amikor behozták Japánból a konténeres korszak reneszánsza idején, így valószínűleg legalább egy százas volt benne és tökéletesen egyben volt. Engem megnyert a márkának, de csak 33 LE volt és mivel én szeretek túrázni, kicsi volt, kevés lett.
VFR-eket és CBF600-asokat néztem, végül az győzött meg, hogy utóbbiból újabbakat és jobbakat lehetett kapni azonos áron. Jó párat megnéztem, mire megtaláltam az igazit, voltak köztük nagyon csoffadékok, meg persze a tulajok is altattak mindenféle hülye dumával, hogy ennek gyárilag beremeg a kormánya ha elengeded, meg ilyenek. Nos nem.
Ez a motor azoknak való, akik olyan gépre vágynak, ami mindig elindul, és semmi primadonnaság nincs benne. Ez a motorozásról szól és nem a motorról, ezt el kell fogadni. A 78 LE nem tépi le a fejet, bár nekem bőven elég, szupersportkocsikon innen ez is legyorsul mindent, aminek négy kereke van.
Az eladó adott hozzá egy GIVI dobozszettet, meg egy topcase-t, így száz liter körül van a pakolóhely. Szereltem bele egy markolathűtést és egy szivargyújtó-aljzatot, így két személlyel sátorral-hálózsákkal nyakunkba vehetjük vele a világot. Ugyanakkor a dobozok pillanatok alatt ledobálhatók róla és utána ideális városi közlekedési eszköz, amolyan mindenes.
Hibákról nem tudok beszámolni, cseréltek rajta gumit, láncot, folyadékokat és ennyi. Konstrukciós hiányosság, hogy nincs rajta olyan sárvédő hátul, ami megóvná a rugós tagot, rettenetesen koszos tud lenni egy-egy esőmenet után, így a következő fejlesztésem egy sárvédő lesz, bár horror áron mérik.
Nincs sok romantikája, de nekem motorozni kell, ha szerelni akarok, arra van egy veteránom.

Hibalista

- A kopó-fogyó alkatrészeken kívül csak egy hibája van: újabban 15 fok alatt vacakol az irányjelző, balra csak akkor villog, ha folyamatosan húzom pár másodpercig.

Ide hordtam szervizbe

Motor Sprint Székesfehérvár. Precízek, rendesek, mindenkinek csak ajánlani tudom.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? VRX400 Következő motorja? Marad ez, amire kell, arra tökéletes.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.