A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NC750D Integra 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Integrál Böske...

Szöveges ítélet

Az NC sorozat bármelyik tagját sikk lenézni. 48 LE (NC700)? Piha! 53 LE (NC750)? Piha 2.0! Na ezen belül egy Integra aztán meg! A "magyrobogó", amelyik a tetejébe láncos? Piha reloaded!

Aztán állunk a lámpánál és furcsaságok történnek. "Na, azért harmadikban már simán lebőröztem az arcát 11.000-nél!" Mert addig valahogy az a Piha-izé messze elől volt. És addigra már 6-ikban. Mielőtt bárki rám csapja a fedelet! Nem vagyok NC-hívő. Még úgy sem, hogy ez a harmadik. Volt 700X, van 700S (izzó szerelmünk örök lángja melegében fürdő feleségemé), nekem meg 750D Intetgra. Volt már mindenem, Simson, Honda Inova 125, Malaguti Spidermax 500 (imádtam), Vstrom 650, CBF 650F, CBF 1000F. Mindegyiknek volt előnye, hátránya, van, amelyik örök emlék, van, amelyik csak emlék.

Én mindenapra ugyanúgy használom, mint túrákra, nem megyek autópályára túrán sem, csak nagyon erős kényszerből, nem dagad a keblem attól, hogy 160-al pályázzak bármivel is, a végén egy furcsán kopott gumival. De ha kell, 130-140-es utazóval simán megy ez az Izé.

Hibái: láncos. Nem akkora kihívás ez, de semmi esetre sem a világ 7. csodája láncot kenni, spray-t csomagolni. Nincs rendes ülés alatti tároló. A hagyományos motorokhoz képest persze van (lánc, tárcsazár, esőcucc, mentőcsomag, szerszám, ez-az pici bizbasz elfér), de egyfelől nincs köszönőben egy hagyományos nagyrobogóval, de nincs köszönőben a másik két NC zseniális "itt a tank-hol a tank" megoldásával se, ami legalább kétszer akkor űrtartalommal bír. Nincs mit ezen szépíteni, ez szar.

Ami jó: Kényelmes. Bazira. Vezetőnek, utasnak. Nem, nem fogom előadni az "egy seggel lementünk.." és itt jön egy nagyon távoli bolygó a külső gyűrűből általában. Lehet, még nem ültem 7 milliós motoron, de soha, senki nem fogja velem elhitetni, hogy egy 15-20 centis csíkon ülve, egy habszivaccsal bélelt bilivel a fejeden napi 600 km után nem vágysz arra, hogy estefelé tünjenek el a hangok a fejedből.
Nem fogyaszt. Város 4,2, orzságúti túra 3,8. És ez zabagég az X és S sorozathoz képest, ami túra üzemmódban 3,2-3,4-et evett.
Jó a szélvédelem. Tényleg jó, de ami meglep, hogy a viszonylag magas plexi ellenére is minimális a turbulencia. Anno az X-re vettem gyári túraplexit. Másnap vittem vissza, életemben olyan szar mögött nem ültem. A vstromra amerikából hozattam adaptert, amivel a gyári plexi fokozatmentesen volt állítható magasságban és dönthető. Na az már valamit segített. Ahol a plexi megjelenik, ott megjelenik a hang is (turbulencia), de ez az első, ahol szerencsére nem arányos a plexi méretével.
Nem nyaklik, nem csuklik. Jó súlyelosztás, merev váz. Motorkerékpár.
Világítás: gyári LED. Köszönjük! Főleg, amikor este rávillantasz a.....
Kezelhetőség: Annyira lent van a súlypontja, hogy észre sem veszed a súlyát. Pedig van neki, a mai divat szerint űrhajónyi, 254 kg. A KTM lassan felgyújta a gyárat, ha ennyiből nem jön ki két 1090-es Adventure. A BMW is már dobozt ad a GS-hez, hogy közelébe legyen ennek a súlynak (mondjuk nem is megy ki egy mai GS már a világból, de kishazánkban vagy isteníted, vagy csóró szomszéd vagy...)
DCT: Most szólok, soha senki ne vegyen NC-t DCT nélkül. Ez a váltó olyan elképesztően tudja kihasználni a motor komoly nyomtékát, hogy nincs olyan jobb csukló és bal lábfej! Ha csak mozogni akarsz, akkor (most egy kis halk dobpergés....) 2100-nál felvált, ha lendületesen, akkor 3600 környékén. ha gyorsan, akkor 5800-nál. 6400-nál leszabályoz. Sok más 700 körüli gép ilyenkor mondja, hogy "már csak kicsit húzd és elindulok"! 130-nál 4200-őt forog. Igen, tudom, hogy van ilyen motor, csak éppen kb kétszer ekkora blokkal. Én szinte csak manuális módban használom. Gyorsításkor vicces, ahogy nincs megtorpanás. Ha elfelejtesz visszaváltani, azt megteszi helyetted lefulladás előtt, fölfele rád van bízva, hogy megpróbálod-e szétpörgetni. Érted, 6400-nál! Vicces. És mielőtt jönnek a fanyalgók és kuplungkar-fétis hívők, csak jelezném, hogy pl. egy BMW S1000RR gyári gyorsváltóját senki nem fitymálná le azzal, hogy csak a bénák nem kuplungolnak... A városi használat gyönyörét meg azt hiszem, nem kell ecsetelni. Ha valakinek mégis, az tegyen be egy best of Maya Gold-ot. Valami olyasmi.

Hogy ez a világ legjobb motorja-e? Fenét. Ahogy eltalálja Szerencsejáték Zrt a számaimat, egy teremgarázsban fog állni kb. 20 világ legjobb motorja. De remek társ, agilis, kisfogyasztású és még az eső sem a nyakadnál folyik be és a tö...ödnél folyik ki. Egy olyan kompromisszum, aminek a végén nem a lemondás, hanem a nyereség a túlsúlyos. Ha valakinek ez a kis leírás felkeltette az érdeklődését, de megjelenés tekintetében ragaszkodna a hagyományokhoz, akkor S vagy X. (Az X-szel Montenegro volt a legtávolabbi, tökéletes társ volt).

Jó utat, bármivel is!

Hibalista

- Nagy baj lenne egy év után....

Ide hordtam szervizbe

Karasna Honda

Régi ügyfél vagyok, sokadik motort adom-veszem, sosem volt rájuk panaszom. Egész jól elhitetik velem, hogy fontos ügyfél vagyok. :-) (Figyelem, szarkazmus alert!)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2016
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 9800
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? CBF1000F Következő motorja? Africa Twin vagy X-ADV
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.