imádni való őskövület
Szöveges ítélet
lásd min lent
Hibalista
- Na helló minden Helixesnek,4-éve kacérkodom a népitélettel,viszket a tenyerem mert mocsok idő van kint,és kocsival kell járni.Vissza a ,,minden Helixeshez" ,járom az országot és sok hélixet láttam ,pl Pécs-a veterán klub elnöke,vele beszéltem is az út szélén,-Szeged 5-ös bevezetőnél állt sokáig egy fekete,-Az M7-en járt dolgozni egy mérnök srác,Budakeszin a benzinkútnál beszéltünk ,Ép-vez volt valahol.-Szekszárd bevezetőn az autókereskedésben állt egy szép példány.-Tatán egy motorkereskedésben egy asszem fekete Helix.-Baja környékén tán jánoshalom? nemtom pontosan egy gyönyörű de sajnos drága volt akkor nekem.-Pest Üllőin láttam egy irodaházi parkolóban sokáig,papír volt a szélvédőn,elvihették.-Rendszeresen látok egy ugyanolyan bordot mint az enyém bp-n budai rakparton,október 28-9-én Bartók Bélán egy sárga,talán futárt.Két éve köbö,Balaton füreden,apa Harley-anya Helix megkapó látvány volt köszi nekik.Szerintem a többi kiment a fejemből.Hogy mi romlott el?egy kis szilent a blokk fölött,mert nagyon rázott,variátorgörgő, rugó csere,ennyi.Valóban guruló dívány ahogy nevezték,piszkosul gyorsul,és hát Honda. Szóval vagyunk egy páran kár hogy nem lehet már kintről behozni a tipust,még szaporodnánk is .Köszi Pap Ernőnek Győrött,hogy a Pápáról beadott Helixet rám bizta,jelentem hibátlan.Ösze kéne röffenni tavasszal nem?ha valaki indíttatást érez.....talán én?szervezzen eggyet,némi kontakt és talán?azt a piszok totalcar stábot is érdekelné?
Ide hordtam szervizbe
Pálmai Imi Tokodon sajnos kevés az ideje
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Csolnoki srác a Varga Ati kollegám haverja
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 91 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |