Ikon vagy matuzsálem?
Szöveges ítélet
Gyerekkori álom volt ami megvalósult. Nem az újféle 750-est akartam hanem ezt az első szériásat. Első motornak, friss, 1 éves jogsival talán kicsit merésznek tünik a majd 250 kilós jószág, de mivel 100 kg felett vagyok, az alapelv az hogy a motor legalább 2x akkora legyen mint én.
22 éves korához képest gyári állapotú, hiánytalan. Valószínüleg olasz volt és van benne vagy 150.000 km. Az első nyarat hibátlanul vette (kivéve a világításkapcsoló).
Vásárlás után a szokásosak, olaj, szűrő, lánc, fékbetét, gumi. Most télen kuplung.
Az ereje bőven elég a tudásomhoz. Városban kicsit nehézkes a lavírozás, de megoldható, városok kívül viszont kiválóan vezethető.
Mindenhol megnézik, sokan ismerik a legendás motort. Ritka, nem egy a sok hasonló fekete mai gép között. Azt szeretem, hogy nem jövök szembe magammal nap mint nap.
Hibalista
- világításkapcsoló-cssre bontottra, munkadijjal Honda szervizben 30k
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | robogó | Következő motorja? | Varadero? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.9/10) |