A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nps 50 Zoomer 2006 (50)

Nps 50 Zoomer 2006 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igényes igénytelen - A Sárga Csótányroppantó

Szöveges ítélet

4km-re lakom a munkahelyemtől. Gyalogolni sok (illetve inkább csak sokáig tart), autóval elindulni értelmetlen, tömegközlekedni helyi szinten rühellek. Kellett valami, ami vezethető úrvezetőként és megbízható annyira, hogy a mindennapi munkábajárásom múlhasson rajta.

Honda-buzi vagyok és bár néztem más típusokat is, de a hurkapálcikákra húzott csilli-villi műanyaghalmokat nem tudom értékelni, 2005-ben azért egy robogó már ne húzzon kék füstcsíkot amerre jár és a motor üzemi hőmérsékletét lehetőleg ne a -20 és +50 fok közti környezeti hőmérséklet határozza meg. Az 50ccm-s határ azért eléggé lekorlátozta a lehetőségeket, az európai piacon ez az egyetlen lehetőség a márkán belül...

Nem szépítem a dolgot: sznobizmusomnak hála megvettem a piacon kapható legdrágább, viszont cserébe leglassabb robogóját.
A dizájn pont ami nekem kell - látszik rajta, hogy városi túlélésre termett: nincsenek törhető műanyag idomok, könnyűfém kerekek, sportgumik, tárcsafék, műszerfal, szervó ,rezócső, gyorsulás, sebesség. Van viszont megbízhatóság, egyediség, vidámság és olyan műszaki tartalom, hogy nincs 50ccm-s, ami ne egy gyalulatlan faéknek tűnne mellette.
A motor gyárilag nincs fojtva (minek? 4LE...), a sebesség úgy van lekorlátozva, hogy a variátor nem nyit ki annyira, hogy maximális fordulatszámon 43km/h-nál gyorsabban tudjon menni. Persze variátorcserével sem lesz egy tüzes paripa (a Polini-nek van hozzá hangolt szettje), viszont mivel a nagy nehezen elért utazósebességnél még nem pörgi szét magát (ööööö... 8000rpm a max), valamivel jobban is fogyaszt és annyival azért gyorsabb a gyári állapotnál, hogy legalább egy csuklósbusz ne akarjon mindenáron leelőzni...

2005 decembere óta van meg (na ja´h, én is jókor vettem robogót), azóta két olyan nap volt, hogy nem ezzel mentem dolgozni, úgyhogy tényleg kap szegény hideget-meleget. Soha nem volt vele semmilyen problémám, egész nap a -15-ben parkolva is pöccre indult (elsőre egyébként döbbenetes, hogy az AGC starter-nak semmi hangja: megnyomom a gombot és pöfög a motor).

Havonta 150-160km a munkábajárás, ez nagyjából 4l benzinbe fáj, ami tipikusan 1000-1100Ft költség (a 12-es sűrítési viszonyra tekintettel rászoktam a Tesco-s 98-asra). Ha ezt megduplázom, akkor már a márkaszervíz és a biztosítási díj is belefér és még mindíg a helyi bérlet árának a felénél-harmadánál vagyok, miközben akkor indulok, amikor akarok - nekem megéri...

Hibalista

- ...talán még ideje nem volt?

Ide hordtam szervizbe

Motorcenter - Székesfehérvár
Hozzáértő, lelkiismeretes szervízvezető, el lehet vele trécselni a technika csodáiról meló közben...

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2100
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.