Igazi sportos túragép!
Szöveges ítélet
2012 év végén vásároltam , olaszországi motort, 36000km -rel. Újszerű állapotban. Azóta köel 60000 kilométert mentem vele , meghobásodás nélkül. 1x volt fi hiba... sterimob nem tesz jót az elektronika csatlakozónak. Semmi komoly. Kényelem érdekében kapott zselés ülést (49000) , és egyenes kormányt.( 25000) Igy tankolástol tankolásig nem kell leszálni segget pihentetni. 3 doboz... jol pakolható málhás ló! Megbízható paripa. Magam szervizelem... ha valaki hajtós és szereti a kanyarokat akkor a futómű kevés. Ezért előre willbers(32000),hátra öhlins 55000) szervize (48000)rugóstag került.Hosszú távon amegpakolva 5,4 l , max fogyasztás full gázon 7.3 volt a plafon.
Hibalista
- Cserék: kuplung lamella - kuplungrugók 78000 nél (18000) (4500) - Fékbetétek , 2 láncszett eddig,a többi normál szerviz.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 57800 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | VFR 750 F 91' | Következő motorja? | VFR 800 X , VFR 1200 X |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |