Igazi pályagép! Imádom!
Szöveges ítélet
A motort újonan vettem. Az első utam az volt amikor hazahoztam, ez több mint 120 km volt, 90 km/h sebesség mellett. Az ülése olyan kemény volt (elsőre), hogy 3x kellett megálnom az út alatt, mert elzsibbadt a seggem. Még egy zavaró dolog: alacsony fordulaton nagyon érzékeny a gázadásra, nehezen adagolható fokozatmentesen. De ki használja a motort alacsony fordulaton? (2000 fordulat)
Tavaly több mint 13e km-et zavartam bele, melyből elég sok volt a versenypálya. A motorra semmi rosszat nem tudok. Kiszámítható teljesítmény, jól adagolható fékek, mesés futómű, minden körülmények között megbízható.
Hibalista
- Eltört az alapjárat állító bowden, ami az aktív pályázásnak és a közúti használatnak köszönhető. (minden pályanap előtt feltekertem, majd a nap végére vissza). Mást meghibásodás nem történt, pedig határozottan intenzíven nyírtam a motort.
Ide hordtam szervizbe
Csak a kötelező szervizek esetén látott szerelőt. Ezzel semmi gond nem volt.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |