A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 600 Hornet 2003 (599)

Cb 600 Hornet 2003 (599) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Igazi darázscsípés

Szöveges ítélet

Naked-ek között a formája szerintem hibátlan. Utas számára kategóriájában a legjobbak között van. Kis futómű és fék tuning - keményebb rugók, sűrűbb villalolaj, fém fékcső, jobb betétek, - ráfér, bár a utóbbi sokkal nem lett jobb így sem.
Motorozhatósága ezeket leszámítva 10-es. 177 cm-hez ideális üléspozició, átlátható a forgalom, tükrök abszolút használhatóak. Könnyen fektethető egyik oldaláról a másikra, de a gyári túra gumit el kell felejteni. Áttétel csere, sportkipuff, sportlégszűrő után már 3-4000-től használható. Ezzel a beállítással vársoban nem nagyon kell 8000 fölé pörgetni a dinamikus haladáshoz. Soha semmi gondja nem volt, 24 000-nél a (karbi szinkron, szelepállítás stb.) minden gyári értéken volt. Átlag fogyasztása 6.2-6.5. Hungaroringen 9.5. Ülés alatt csak a legszükségesebbek: tárcsazár, gyári szerszámok, + 1 kis rekesz bárminek. Ülés 4 kampójának köszönhetően utas helyére könnyen felrakható nagyobb csomag is.
Kanyarogni, városban bohóckodni, túrázgatni ideális, pályán hamar kijönnek a gyengeségei. Gyári plexivel tartós 160 km/h elviselhető. Legtöbb amit az óráján láttam 240 volt, ment volna még, csak nem tudtam rajta maradni.
Érdemes télen 2-3 hetente beindítani, így megúszható a tavaszi hosszas próbálkozás.
Szerintem nagyon jó kis motor, én minden pillanatot élveztem vele, gyengus futóművét és fékét leszámítva, bár ez a kategória szinte minden képviselőjére elmondható. Kipróbáltam a 2007-est. Az lesz a következő.:)

Hibalista

- Benzinszint visszajelző lámpája csak akkor villan fel amikor már tartalékra kell tekerni. Kb. 8000-ik km óta nem világít egyáltalán. (Más tulajoktól is hallottam, úgy néz ki típushiba.) Féklámpa izzó 12 000 km-nél. (Egyik a kettőből, másik azóta is jó)

Ide hordtam szervizbe

Kötelező szervízek 6000-ként Honda Maxxpower, gyorsak, precízek, korrektek.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

24000-es, 30 000 szervíz: Sárkány Gábor - XIX. ker Jahn Ferenc utca Régi ismerős, garancia után hozzá vittem, olcsóbb mint a márkaszervíz, szezonban nagyobb munkákra várni kell mert sokan vannak nála. Olajcsere ilyesmi előzetes bejelntkezés alapján pár napon belül.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.