A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ideális motor kezdőknek és haladóknak

Szöveges ítélet

Amióta az eszemet tudom rajongok a motorokért, de az élet úgy hozta, hogy csak 30 éves korom után tudtam venni egyet. Hosszas rágódás után, hogy milyen gépet is vegyek 2014 nyarán megvettem az én drága kis CBR-emet. Rám jellemző módon a jogsi még nem volt a kezemben így a garázsban csücsült 2 hónapot mire ráülhettem. Újonnan vettem, most 22.000 km van benne, eddig nem volt vele problémám, azon kívül, hogy elhagytam az egy kormányvégsúlyt, illetve, hogy tapasztalatlanságomnak hála a láncot nem ápoltam megfelelően így 16.000 km alatt széthajtottam.
Nagyjából 15.000 km-t Debrecen és Nyíregyháza között ingázva tettem meg, 90 és 110 km/h között nagyon él gép, még van benne annyi erő, hogy ha kell simán tudsz előzni. Igaz nincs meg a nagymotoros érzés (még sosem vezettem a jogsiszerzéshez szükségesen kívül nagymotort, de biztos van ilyen, hogy nagymotoros érzés), hogy minden mennyivel mész, mindegy hány autót előzöl csak odahúzod a gázt és megy, itt kicsit jobban át kell gondolni a dolgokat de ha az ember észszerűen használja a sebességhatárok közelében akkor nem lehet gond. 5.500-nál megy 90-et, 7.000-nél 110 fölött van kicsivel, 10.500-nál van a piros, 6.000 fölött nem sokkal érezhető némi löket ha az ember odahúzza (26 lóerőről beszélünk, csodákat ne várj :)). 3.500 alatt erőssen rángat, 4.000 fölött kisimul és használhatóvá válik.
A motor alacsony fordulaton már elég forgatónyomatékot biztosít ahhoz, hogy 4.000 és 6.500 között szinte tökéletes legyen, én nagyon sokat használom ebben a tartományban. Mivel egyhengeresről beszélünk azért a rezgések mellett sem lehet szó nélkül elmenni. 7.000 fölött hosszútávon nekem már zavaró, allatta nincs gond, bár ha egész nap motorozol akkor a kellemes bizsergést érezni nap végén a végtagjaidban.
A vége egyébként 165 km/h-nál van hosszú leejtőn autópályán már mentem vele 170-et de nyilván nem erre lett megalkotva a gép. Autópályán egyébként gond nélkül tartja a 130-at, ha 6. fokozatban odahúzod neki akkor nagyjából semmi nem történik, ha itt előzni akarsz akkor már váltani kell, amúgy is tanácsos egy gyors előzéshez visszaváltani. Ha van elég tered hozzá és legalább 6.000-en pörög a motor akkor csak húzni kell a gázt.
Összehasonlítási alapom nincs így, a futóműről annyit, hogy kényelmes a magyar utakra, ha nagyon a határon motorozol akkor azért puhának érzem. Még mindig a kezdő motorosok közé sorolom magam így a mindennapi közlekedésben ez még nem jelentkezett, csak akkor amikor elmentem hajtűkanyar vadászatra, ott is csak 1-2 kanyarban.
Két embernek érzésem szerint kicsi a motor teste, még nem vittem rajta utast de nem is szeretnék ezzel kínozni senkit. :)
A nyereg 2 óra után már töri az alfelem, a leghosszabb motorozásom az eddig közel 6 óra volt megszakításokkal de ezt már soknak éreztem.
Az üléspozíció kényelmesen sportosnak mondják, nekem már-már túl sportos. 2-3 órás menetekre tökéletes, hosszú túrákon érdemes megállni pihenni.
Ami nagyon megnyerő a gépben az a fogyasztás, amíg ingáztam 3,2-et fogyasztott, 100-110 között, amióta csak hétvégente viszem megmotoroztatni, ami egyben azt is jelenti, hogy nem rohanok, nyugis 80-90-es tempót megyek ha előzni kell odahúzom, egyébként pedig nézelődöm és élvezem a tájat, na ilyen tempóban 2,8 körül eszik. A minimum 2,6 volt Cserehát vidékén, a maximum 4,4 volt eddig amikor autópályán húztam neki nyélen, Budapestig.
A gyári kipufogóval is elmegy a hangja de amióta felraktam a Giannelli XPro-t rá azóta olyan mint egy Ducati, imádom. :)

Ami nagyon tetszik:
Tökéletesen néz ki
Nyomatékos motor
Aktív üléspozíció
Nagyon jó áttételezésű váltó
Ideális kezdőmotor
Ideális ingázásra
A motor hangja zseniális nem gyári kipufogóval

Ami nem tetszik:
Hosszú távon fárasztó üléspozíció (a derekam, fenekem, térdem fáj 2-3 óra után)
Hosszú távon a rezgések zavaróak

Hibalista

- Kormányvégsúlyt elhagytam
- Láncot nem ápoltam megfelelően, így 16.000 km után cserélni kellett

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.