A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VFR 750 F 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hűséges és szenvedélyes partner

Szöveges ítélet

Első motornak kisebbett szerettem volna. A 250-es nagyon kicsi, a 400-asok belpiacosok, ami ugye problémás, úgyhogy rajöttem hogy 600-as kell. Erre a típusra rátalálva viszont végem volt, így 750-es lett.
A kezdeti időkben nagyon óvatosan húztam a gázt, azóta sem volt olyan jó a fogyasztásom (4.8 körül).
Aztán ahogy megszoktam, nekibátorodtam, bár eleinte olyan érzés volt erősebb gázt húzni, mint mikor a Millenium Falcon fénysebességre kapcsol, egyszerűen elhúzott mellettem a világ, én meg csak vigyorogtam a sisakban mint a tejbetök :D
Eleinte szívesebben mentem utassal, mert úgy valamivel szelídebben viselkedik, mostanra már megszoktam, így néha már egyedül is keveslem a 100 lovat (azért így is sokkal több erő van benne, mint ami közútra/autópályára kell).

Rosszat nem nagyon tudok mondani róla. Szemnek nagyon szép, naaagy - egy mai aprócska hatszázason nem is érzem jól magam, megszoktam hogy körbeölel a motorom. A hangja egészen egyedi, az a visítós-hörgős prüszkölés amit a fogaskerekes vezérlésű V4 blokk motorféken produkál, felülmúlhatatlan! A teljesítményről már írtam. A kényelemre sem lehet panasz, rendszeresen megteszek 2-3 órákat rajta egy fenékkel. Ehhez a 22 literes tank is partner, kicsit odafigyelve 400 km-re is elég. A fogyasztás normális használat mellett 5 és 6 liter között szabályozható a jobb csuklóval. Sportosra véve a figurát azért megissza a 6 litert.

Szerpentinezés, szájtépős vadulás, tengerparti nyaralás, mindegyikben tökéletes, hű partner. Soha, semmi baja nem volt, nem hagy cserben sem rekkenő hőségben, sem órákon át tartó, zuhogó esőben. Azért a hátsó gumi rossz úton nagy néha meglephet egy-egy pillanatnyi leblokkolással vagy kipörgéssel, de a remek kezelhetőségének köszönhetően ez inkább csak figyelmeztetés, nem kell küzdeni vele.

A Viffer tökéletes példa arra hogy az "ami mindenre jó, az semmire sem jó igazán" szabály alól bizony vannak kivételek - bár városban, 20-30 km/h alatt azért nem érzi igazán jól magát, ő tényleg száguldásra született!

Hibalista

- Soha, semmi nem romlott el rajta!

Ide hordtam szervizbe

Somogyi Péter, AjkaÜgyes, korrekt, jó áron dolgozó szerelő, bár az időpontegyeztetés nem mindig zökkenőmentes :)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 58000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja? valószínűleg VFR 800 VTEC
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.