A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cg 125 1998 (124)

Cg 125 1998 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hugi féltékeny

Szöveges ítélet

1 évesen de még garanciálisan vettem.
Fülig ért a szám a próbakör alatt, aztán mikor rá pár napra hazagurultam vele, az első emelkedőnél elfáradt. Visszaváltás, újabb sebességveszteség, majd az 50es robogómra gondoltam ami emelkedőnek is gyorsult. Ne ez olyan, hogy tudd előre, hogy ki merre megy, mert a drága lendületet nem szabad elveszíteni. Azért sík terepen meglepően fickós kb. 90ig. Utána 110ig hosszú 10km+-es lejtőkkel tarkított egyenes kell, mert különben sosem ismered meg a 100as menetszelet.
Nem kényes amúgy, bár megvétele utáni második nap nagyon rám ijesztett, nem indult. Pedig előtte pöccre indult mindig. Még 5 fokban is (télen vettem). De csak az akksi merült le, mert féltékeny a kicsike, hogy másik motor is áll mellette. Lelke van szegénynek. Amúgy a hozzá kapott handbook-kal olyan könnyen szerelhető és karbantartható, hogy szerelőt sosem látott (valójában látott a kötelező szervizek alkalmával...ugye a pecsét miatt). Talán azért nem jó még a kormányzáram se. Amúgy a brazil gyártmányokkal vigyázni kell, a kidolgozás minősége alatta marad a kívánalomnak. Itt-ott a műanyag alakatrészeken repedések vannak, mert a csavarokat túlhúzzák. Olyan mint a régi dacia, ha újonnan veszed és brazil, nézd át. Utána viszont csak benzint kér, meg egy kis láncolajat. Elpusztíthatatlan. Ha el akarsz jutni vhova és nem vesedonort játszol, akkor hajrá. Igénytelen öszvér.
Talán az ülés kicsit kicsi, átlagmagyar vagyok magasságilag, de az ülés közepéről vezetek. Utas panaszkodik is, hogy kicsi a hely.
Talán a mai kor MTZ-je lehetne. Ezen megtanulhatsz motorozni és karbantartani. Szerelést direkt nem írtam, mert azt nem kell. Csak simogatni, mert Hugi féltékeny. És ha féltékeny, nem indul pöccre 5 (!) fok alatt.

update: kisebb túrkat tettünk vele 2 személlyel, (60-100kmig) mindenki bírta de az utas nyújtozkodni szeretne 60km után. Meglepő, de a fogyasztás és a "menetteljesítmény" semmit sem változik 2 személy esetén sem. Minden további nélkül elérhető a 115 km/h-s végsebesség. (végsebesség javult: a csodás 115nél jártam Dobogókőről lefelé)

fentebb írtam az olajról. Nos első csere óta még nem fogyasztott belőle...ügyes

újabb update:
egyedül 150km egyhuzamban lement. Volt egy nagyon enyhe lejtő + egy kocsi törte a szelet, így felgyorsultam 125-re. No a kocsi elhúzott, viszont meglepő módon, de tudtam tartani ezt a sebességet sík terpen is. Szóval új sebességi rekord: 125 km/h.
Aggódtam kicsit a fogyasztás miatt, mert akkoriban ezt a túrát többször is megtettem nyélgázon, és hát mi lesz így a csodás 2,8-as értékkel. Láss csodát, csökkent a fogyasztás kb. 2.5-re.

Hibalista

- kormányzár, már a kereskedőnél sem működött
- update: elfektettem szegénykét...a kormányzár helyreugrott :) , tükröt megigazítottam, és mentem tovább vele.

Ide hordtam szervizbe

Honda Karasna

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 2000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.