Hű szerető
Szöveges ítélet
2014-ben vadásztam rá, mert ilyet szerettem volna. Szerencsémre a munkahelyemtől nem messze a Full-Gasban állították ki a keresés 3. hetében. Másnap már ott voltam és le is foglalóztam. Ennek akkor még csak párom egyáltalán nem örült (nem úgy, mint amikor persze őt kellett vinni és jól jött). Ez februárban volt de csak júniusban lett meg a korlátlan jogsim. A megállapodás szerint akkor hozhattam volna el, de májusban már otthon figyelt. Rizikós egy hónap volt.
Az ismerősök és barátok tapasztalataira hagyatkozva sejtettem, hogy hamar összebarátkozunk, mert a kinézete mellett a Hondák kezessége miatt választottam. De az első körök alatt megdöbbenve éreztem, hogy a gép szinte kitalálja a gondolataimat. Ez jól jött párszor, például mikor egy helyen városban előttem idős "úriember" meglátta a túloldalt sétáló villanyszerelőjét így nyomott egy satut, hogy beszéljen vele. A gép tudta, hogy most a szokottnál intenzívebben szeretnék megállni és ABS nélkül is nyikkanás nélkül is meg állt. Pedig már keresgéltem a helyem, hogy a WagonR hátuljában hol hömbölögjek. Az igazi képességeit viszont Ausztriában a céges túrán ismertem meg. Ugye ott tükörsima aszfalt és ahol a helyiek tepertek ott mi is megálltunk egy-két föl-letempózásra. Hát ott egyedül ott tudtam koptatni a majré csíkot. :D Amin akkor még gondolkodtam, hogy extrázzam tovább, az a kormánylengés csillapító, de nem hajlamos rá.
De nem csak tempózásra, hanem napi munkába járásra is nyáron őt választottam. Reggelente a fonyódi partszakaszon reggel 6-kor még munkába menni is élmény volt. (Nem úgy maradni :D)
Hátrány volt viszont, hogy Balcsi partjáról egy hónapban egyszer ellátogattam a Pilisbe barátokhoz. Az első évben autópályán. Na arra nemvaló. Unalomban elfáradsz. A következő években már Bakonynak menetem, ami lassabb de élvezetesebb volt.
Kényelme nem egy légrugós luxus autóé, de sporttól messze kényelmesebb ,mert a bokámat nem kellett a fülemhez húzni és a kormány sem volt olyan mélyen, de amikor cseréltem egy barátom CB1000-ére egy szakaszon, akkor rájöttem, hogy messze nem túra. Utasnak meg pláne. Ez ugye osztott üléses, és hatás inkább csak a kis rekesz fedésére szól semmint páros túrázásra.
A feszültség szabályzó élete végen megtréfált egyszer, ahol szégyen szemre kolleginák löktek meg, de Tatabányán a Mester gyártott nekem újat és azóta prímán üzemel. Alkatrész igénye szerencsére nem volt csak kopó-fogy, ami normál ár, ellenben a gyári alkatrészek elég magasak. Szükségem volt a légszűrőház oldalsó gumitakaró köpenyébe két elveszett gyűrűre. Hát... megszámolták az árát rendesen.
Elnyűhetetlen, és ha még meg is kapja a kellő törődést, akkor a világból kimegy +2 km. Az olaj és légszűrőcserék, a lánctisztítás, ezeket egyszerűen meg lehet vele oldani otthon. De fékolaj, vezérműlánc csere és egyéb komolyabb, azt inkább azokra a szakikra bíztam, akik nekem is felkészítették a gépet mielőtt enyém lett.
Párom néha kicsit féltékeny is volt rá annyira imádtam. De volt amit ő sem tudott megadni nekem, de az akkor már feleségem igen: az életet: lett egy csoda szép kislányom. De ahogy lenni szokott ezzel együtt a szabadidő mint olyan megszűnt, így önző lett volna, ha megtartom rostokolni a garázsban.
Imádtam a gépet és ha lányom nagyobb lesz akkor is csak FS lesz.
Hibalista
- Vezérműlánc feszítő
- Feszültség szabályzó
- Tanknyílás vízelvezető cső
Ide hordtam szervizbe
Full-Gas
Balatonboglár
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 23000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | DT-125R | Következő motorja? | CBR 600 FS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |