A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB600F 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

HorneTom

Szöveges ítélet

NAgyon szeretem a V2 hangját és híres nyomatékossága is arra sarkall hogy lecseréljem, de reálisan átgondolva a sor4 a legkiválóbb motortípus. Ereje szinte lineárisan nő, nem okoz meglepetéseket, ha menni kell a felsőbb tartományba terelgetve versenyezhetek, ha túrázom, 6. sebességfokozatban 50-200 ig bármelyik tempót motorozhatom. Mindig indul, egyenletesen jár. Széles kormány van az én motoromon, emiatt a szelet is jobban fogom, és előrébb is kell hajolnom picit, de nagyon mokány a megjelenése így és nagyon stabilan tartható az amúgy is nagyon kezes motor.
A méretei kicsit kicsik, egy endúrós barátom csak "hokedli"ként emlegeti. Hát tény, nem nagy, kicsi és erős. A naked kategória sztem máig legszebb darabja. szép hagyományos formákat tartalmazó külső, informatív és esztétikus műszerfallal, ugyanakkor még karburátoros. Ez nemtudom előny e vagy hátrány. Hidegindításkor, és hidegen való viselkedéskor lehet szívesebben ülnék egy injektoros gépen, de ha meleg, nekem mindegy. EZt legalább olcsóbb javítani ha véletlenül szükség lesz rá.
Eddig 42000 km-t gurult. Még ennyi benne van hibamentesen sztem!

Hibalista

- Már 42000 km-nél járunk, de eddig csak egyetlen problémával találkoztam. Az indító-kapcsolóról levált egy vezeték, ami a világítás áramkörét ezzel megszakította. HA nem írnak mások hasonlót az interneten, azthiszem évekig kerestem volna a hibát. Sem a biztosítékok, sem az izzók, és kizárólag a helyzetjelződ ég. Mire gondolnál? ... de megoldódott. Ez volt az egyetlen gond.

Ide hordtam szervizbe

Az olajcseréket mostmár magam végzem el, ez nem nagy dolog. 24000km-nél a szekszárdi FullGas hoz vittem el, korrekt áron, látszólag korrekt munkát végeztek. Bár olvastam róluk rosszat, nekem semmi gondom nem volt velük. SAjnos megszűntek most ők is, így a legközelebbi hivatalos motorszervíz min. 60 km-re van :( 6000 km múlva ismét szelephézagot kell ellenőrízni, esetleg feszíteni a vezérműláncon ha kívánja, ekkor vagy Pécs RedBaron, vagy B.boglár Honda szervíz lesz soros.

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? Varadero
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.