A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB 600 F Hornet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hornet padló teszt

Szöveges ítélet

Próbálom nagyon röviden tömören összefoglalni.:

Első motor. tesóm 2008-ban vette most 60 000km van bene, én 2009-ben vettem (ezen felbuzdulva) most 26 000km. egyikőnk sem az a tipikus nyugodt vezető, inkább padlógáz, utcai "verseny" kategória. ami sokat számít: katalizátor le (-10kg), új sportdob. igaz első motor mindkettőnknek, de azért az elmúlt két évben ültünk más gépeken is, de egyiket sem találtunk ennyire kiegyensúlyozottnak. alacsony a súlypont, jó a súlyelosztás, feszes futómű, nagyon jól fordul városban, könnyen kezelhető, és egy személlyel meztelenül még húz is ahogy kell egy 600-hoz képest. simán versenyképes egy 600 gsx-r-el. voltunk mindkét géppel Hungaroringen és csak jót tudok mondani róla. megfelelő abroncsokkal lábtartó koptatás is simán ment, a motor nyomatékgörbe is szép "rendezett" és kanyarból kijövet padlón sincs egyenletlen teljesítményleadás. Fékrendszer is tökéletesen megfelelt nekem (nincs ABS), viszont az első szervíz után valami gagyi betétet tettek bele akkor jelentősen romlott a fékhatás. igaz ami igaz, szélvédelem nincs rajta, de az sem normális aki tartósan 200 felett közlekedik közúton. mi 160 - 180 átlagot szoktunk menni, így nem veszélyes a szél. két személlyel is sokat megyünk (+60kg)de a menetélményen sokat nem ront. két személlyel is könnyen kezelhető.

Összességében a legnagyobb pontszámot adnám. a fogyasztás rendszerint 8-12 liter de hát ez a használattól függ (volt 5 liter is 90 km/h-nál). 26 000km alatt 6 hátsó 3 első gumi fogyott el. egyszer törtem, alkatrészek nagyon drágák, szakszervizet sem ajánlom senkinek mert csak lehúznak. garanciális időszakban is el lehet vinni nyugodtan máshova, csak bele kell pecsételtetni a servizkönyvbe.

első, tanuló gépnek nagyon ajánlom (kisebbet csak az ügyetlenebbeknek), illetve ha valaki első gépet akar, van pénze és ügyesnek érzi magát ( a közajánlással ellentétben ) nyugodtan vegyen 1000ccm-et ha nem akarja a 600-at lecserélni 1-2 év múlva.

ha kérdésetek van: molnarbalint@yahoo.com

széles utat

Hibalista

- kopóalkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Győr - Honda Dream

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.