Hondának Honda, de vissza a Kawához!!
Szöveges ítélet
Túl széles elsőgumi (130 mm) finoman, de erővel kell bedönteni, kanyarban nem túl stabil, de meglehet szokni.
A motorja meglepően nyomatékos pedig nyitott rendszer van rajta. Kuplunglamella+kosár kopás miatt lett cserélve. Vezérműláncfeszítő némi "megpiszkálás" után megjavult, de nem halogatom a cserét sokáig.
Alapvetően "jóindulatú" motor, nagyon megbízható, nemtúl erős, de nyomatékos. Aki teheti cserélje le az elsőkereket 17-esre (gyári 16-os) 120/70 gumira, óriásit javul az irányíthatóság, bedönthetőség stb.
Soha nem voltam honda rajongó, bár az enyém szép is jó is mégsem tudott igazán "elvarázsolni"
Hibalista
- Kuplunglamella+kosár. Vezérműláncfeszítő. Elsőtelószimering.
Ide hordtam szervizbe
Régi, megbízható cimbora foglalkozik vele. (motorszerelő végzetségű)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 31359 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |