A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » PCX 125 (124 cm3)

PCX 125 (124 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hondáék kis ékszerdoboza.

Szöveges ítélet

Évek óta gondolkodtam rajta, hogy kellene venni valamilyen kétkerekű járművet, mert Budapest forgalma kibírhatatlanná vált. Kizárólag munkába járásra szerettem volna használni, célszerszámként. Akkor még! Az 50-es kategória súlyomnál és magasságomnál fogva kizárható volt, viszont nagyobb kategóriára nem volt jogosítványom. Már a papír megszerzése előtt elkezdtem nézelődni, majd hosszas hezitálás, fórum és teszt olvasás, kereskedésbe járás után döntöttem a típus mellett. Meglett, majd még másfél hónapig néztem a garázsban. A formája nagyon modern, stílusos, színben is kitűnik pirosként a sok szürke, fehér és fekete robogó között. Sokan megnézik, csodálják, ledes irányjelzők, fényszóró, start-stop, hűűű!!! A kijelző is nagyon szép sötétben, mér fogyasztást is, össz és napi megtett kilométert. A ledes fényszóró remekül világít, látszik a motor az autók tükrében nappal is. Az indítás 10 pontos, azonnal jár a motor a gomb megnyomása után. A gyári kipufogó is jól hangolt, öblös hangú nem úgy tűnik mintha egy kis 125-ös robogó lenne.
Az első ezer kilométert óvatosan furikáztam bele, vigyázva nehogy gond legyen. Aztán már lehet kenni neki. Városban gyakorlatilag tökéletes. Mozgékony, 100 kilómat is könnyedén viseli, fordulékony és könnyen kezelhető. Lámpától lámpáig első vagyok, remekül gyorsul, és könnyű vele manőverezni a kocsik között is. Városon kívül is viszonylag jól lehet vele haladni, elviseli a tempós kanyargást is, ha muszáj. Megjártam vele jó pár helyet Budapest környékén, és távolabb, eleinte nagyon élvezetes volt. A fékek rendben vannak, nem melegedtek el nagyobb terhelésnél sem. Vettem hozzá túraplexit is, okos találmány, nemcsak „nagyobb” tempónál, nem csap a szél, de esőben is jóformán száraz marad a sofőr. A benzinkúthoz beállva, jön a csoda, a jelenlegi 335.-os benzinár mellett 2600-ból tele van a növelt űrtartalmú tank és újabb 330-350 km furikázás következik. Zseniális! Az ülés alatti tároló is eléggé nagy, bár az én zárt bukómat nem tudta elnyelni. Ellenben egy kisebb bevásárlás, 20 kiló virágföld, notebook táskástul, vagy motoros dzseki és nadrág is belefér. Az ajnár után jöjjenek a negatívumok.
A városból kiérve, gyakorlatilag a 70-80-al közlekedő távolsági buszt már karcosan lehet vele megelőzni, 80 körül nagyon elfogy az energia, tötyöghetünk a sorral.
A gyári gumik szerintem nagyon gyatrák, többször megcsúsztam vele olyan helyzetben, amiben nem is gondolnám, hogy meglehet. Óvatosan a tempós kanyarodással, nem erre vannak ezek a gumik, egy hegyi menet után csak éppen langyosak voltak.
Egy magamfajta 185 centis ember ne vegyen ilyen robogót, mert kicsi lesz neki. Fáj rajta a hátam a görnyedt tartás miatt, a lábam nem tudom hová tenni, a fenekem egy fél óra után zsibbadni kezd. Tommot-ék megcsinálják az ülést, kipróbáltam egy másik példányt ilyen üléssel, de ha nagyon hátraülök, megváltozik a súlyelosztás és könnyen kimegy az eleje.(tapasztalat)
A szélesebb vállam miatt, -- mert nem a vállamat akartam látni a tükrökben -- vennem kellett tükör konzolt. Ezáltal viszont kijjebb és feljebb is kerültek a tükrök, vigyázni kell a teherautó tükrökre. Is.
Kicsit lötyög a gázkar. Mindegyik ilyen a start-stop miatt, de átülve egy váltós motorra érheti kellemetlen meglepetés az embert.
Nehezen viseli a rossz utat. Elég sűrűn felüt a hátsó futómű és jókorát odaver a derekamnak.
Egy szezon lement, meglett a nagyobb jogsi és rájöttem ideje továbblépni. Ha túrázni akarok, és nagyon akarok, akkor nagyobb kell. Viszont aki tényleg csak célszerszámként akarja használni A-ból-B-be, annak nem kell és nincs is jobb választás.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream rendes brigád!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2015
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? NC700x
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.