honda xr 250!mer csak 400 ccm van
Szöveges ítélet
honda xr 250 lenne szó csak ez valahogy nem volt de már szoltam az érdekébe.kb féléve van meg a motor az elött egy aprilia rx 50 volt .Bekell vallanom sik hülye voltam a 4t még a berugást sem igazán értettem de 2-3 napalatt bele jöttem szerncsére ,250ccmhez képest egész jó kis krompesszió van benne.A motoról annyit hogy nagyon szépen el lehet vele motorozni és akár mikor ülök fel rá mindig van valami új és nem lehet megunni egyszerüen elöző motorommal ellentétbe nem azér mer 2t volt az rx olyan érdekes egy teremtés volt egy pár szemszögből nézve.A moci nagyon kényelmes de ezt a 600 ra is el tom mondani nem fapados de nem is vág bele a seggembe mint egy tanga szal el lehet vele motorozni vele egy napot nyugott szivel és ha reggel megtankolod nem kell aggódnod hogy vajon mikor fogy ki a 10literes tankod ,ugyan is fogyasztása nagyon kicsi főleg ha alapjáratozgatok vele én csak egyett bánok hogy amit benzinen megsporolok azt elveszítem olajon ugyan is az enyém kicsit néha csipeget az olajból , ha már az olajnál tartunk érdemes hozzá tenni hogy a nivó pálca eléggé hülyéket mutat néha talán akkor mutat jól amikor elindítom majd leállitom és kb 15 perc múlva megnézem de a motor vizszintesen legyen és vagy full vagy fél szintetikust érdemes bele venni azt monták jó bele a sima olaj is de azt igen hamar elkezdte enni.Egyenlőre megvagyok vele elégedve bár azt modják hogy a 4t nem annyira igényes motor mint a 2t és megbizhatóbb is ,hát az utobbit alá irom ugyan is mindenhonnan haza hoz ha egyszer elindul csak ellentétbe a 2t de külömbség az hogy a 2t ha valami baja van szinte egy gyertya kulcs csavarhuzó és néhánykulcsal meg lehet mondani mi a baja és akkor meg is lehet csinálni jobb esetbe nah ha viszont ehhez kell hozzá nyulni inkább döntsük bele az árokba mer a gyertyához krova kell hogy valahogyan hozzá férhessél + még a tankot se árt levenni de a karbinál ugyan igy szal ha egyszer elromlik akkor öröm neki állni és nem lehet secc-perc alatt megcsinálni.Az igényeségre meg vissza térve nem igazán mondanám eztet mer végülis motorozás utánn egy crossnak kell tisztitani a légszűrőjét de mivel a 250 xr enduró ezért a 2ütmű 125 endúró a vetéjtársa,pl a 125ccm crm nek a légszűrőjét nem kell mindig motorozás utánn tisztitani max aki igényesebb vagy akiporba futkozik vele de az xr nél mindig kell mer ha nem akkor viszont a zsebed mélyére nyúlhatsz. Alapjába véve nem cserélném el 2t 125 enduróra az biztos sokkal jobb nyomatékosabb és nem kell vissza kapcsolgatni a váltóval ha jönne egy kanyar vagy egy domb lóerőre tudja ugyan azt kb de az enyém még 3. képes felvenni az elejét és ha jól kapod el tartani is lehet vele igaz hátul 53 lánckerék van rajta és 100/110 nem is megy többet pénzét megérte eddig szerintem de nem szeretnék sokat külteni (pl:szelepek darabja 10e ft minimum) és abból van 4db és a többiről nem bezsélek alkatrész elég drága hozzá de ez 4t ez az ára hogy nem romlik el annyiszor de töbször haza jutok vele!
Hibalista
- nekem eddig csak a szelepekel volt baj
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1200 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |