A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 1998 (782)

Vfr 800 1998 (782) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Honda VFR 800 2000-es modell, avagy tankolj és menj

Szöveges ítélet

Tehát először is szeretném megemlíteni, hogy ez az a motor ami az álmaim netovábbja. Régóta szerettem volna, hogy a Sárkány ott álljon a garázsban és bármikor meg tudjam simogatni, hogy az enyém :o) Tavaly márciusban sikerült is megvásárolni egyet aminek azóta is nagyon örülök.
Vezettem pár típust előtte (cbr600f3, gs500, vfr400, vtr1000f), de nekem eddig mindenteren elvitte a pálmát. Nagyon egyszerű okokból:
- nagyon kényelmes üléspozició, nem terheli a csuklómat a testsúlyom (kifejezetten fontos, mivel könnyen inhüvelygyulladást kapok és ekkor nagyon nehezen tudom mozgatni, valamint nagyon érzékeny a csuklóm a nagy teherre)
- nem kell a szerpentíneken le-föl kapcsolgatni (vagy egy fokozatban hagyni és magas fordulatszámon tartani) ha haladni szeretnék, mivel minden tartományban bőven elegendő az a NM amit produkál
- keveset eszik (236 km-en megevett kb 10 litert, 4,4-es volt átlag. Ebben volt város, falu és országút is.) Városban 6-6,5 között megelégszik, leszámítva ha hajtva van mert akkor akár a 10-et is le tudja gyömöszölni a torkán.
- 0-ról a 240 km/h-ig megtorpanás nélkül gyorsít, sehol sem érezhető teljesítményvisszaesés
- Imádom a V4 hangját :o)))

Hibalista:
- a típus hajlamos a feszültségszabályzó hibájára. Ez könnyen orvosolható a tatabányai kereskedőnél beszerezhető utángyártott cseréjével. Klubtársaim közül van aki számítógépprocesszor hűtőjével hűti és jobban szellőző helyre szerelte át.
- Az enyémnek volt egy hibája, hogy 69 foktól 71 fokig alapjáratról 3000-es fordulatra emelte és ott tartota. A probléma az volt, hogy a levegőszűrő fölötti cső lecsúszott a helyéről és ezért fals levegőt tudott szívni.


Aki szeretne a VFR Klubbal kapcsolatba lépni akkor keresse itt megtalál minket: www.hondavfrclub.hu

Hibalista

- Eddig semmi leszámítva azt, hogy egy cső lecsúszott a helyéről és ez miatt fals levegőt tudott szívni.

Ide hordtam szervizbe

Komaromi Honda Márkakereskedés és Szervíz

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.