Honda Monkey, a szerény, de mégis kiemelkedő
Szöveges ítélet
A korábbi 50 cm3 Scarabeot sajnos kihíztam, nem tudta tartani a városi forgalomban, velem a nyergében, a ritmust. Ötven év felett nem akartam komoly nagy motort, ha már eddig nem volt. A 125 cm3-s Monkey, a maga 9 lóerejével és 98 kilójával jó megoldásnak tűnt. Megvettem. Levizsgáztam. Azóta, ha az időjárás engedi ezzel járok a városban ügyeket intézni (meg ha nincs semmi intéznivaló, akkor is...) A lámpánál megállva, a szomszéd sávokban mellettem állók (motorok, autók, mindenki) leengedi az ablakot, feltolja a sisakrostélyt és megkérdezik, hogy mi ez. A felfelé mutató hüvelykujjak és a bekiabálások a gyalogosoktól kijárnak néha. Mindenki vigyorog rá. Néha a tükrök között elosonva egy-két autós a frusztrációját is kimutatja, ezeknek csak annyit üzenek, hogy ne rajtam/rajtunk (motorosokon) töltsék ki haragjukat, nem az ő bosszantásukra motorozunk, hanem vagy kényszerből, vagy a saját örömünkre, vagy mindkettő. Négy sebességes, rendes motorozási élményt ad a kis járgány. A tankolás a legjobb. (legalábbis a 83 literes tankkal szerelt Audi 100 2.3-asomhoz képest mindeképp) 3,5 literes a tank, ezzel kb. 200 km-t tudok menni. Ez a mai cca. 500.-Ft-os benzinárakon nem tud 1.500.-Ft-ig felkúszni a számlálón a benzinkúton. Egy szó, mint száz. Méltatlanul kevés van belőle, pedig nagyon jól használható és nagyon jópofa kis motor.
Hibalista
- Eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
Honda Dream Márkaszervíz Budapest Attila út
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2700 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | Scarabeo 50 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |