A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

XR 125 L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Honda gazdaságos

Szöveges ítélet

Az első (és utolsó) Hondám. Nem tudom a brazíliai gyártás miatt-e, de a minőség eléggé kifogásolható ezen a típuson. A váz hegesztési varratai körül mindenütt ocsmány fröcsögés-maradványok, itt-ott csálén álló dolgok. Nem, nem volt törött a gép, sajnos gyárilag ilyen. Érdekes, hogy a világ legnagyobb motorkerékpár gyártója ezt megengedheti magának. A gyári markolatok már pár km motorozás után megfogják a kezemet, egy hosszabb út után pedig már korom feketék! A rendszám-világítás izzója egy szempillantás alatt kiég, ez típushiba, műszakira egy 24 V-ost tettem be ideiglenesen. A hibalista viszont ennyiben ki is merül, más gond nem volt vele. A bumfordi gyári irányjelzőket apróbb ledesre cseréltem, sokat javult így a motor megjelenése (aki hasonlóba gondolkodik, annak a terhelő-ellenállásos megoldást javaslom a gyári, vagy egy más hagyományos relével, mert a gép fesszabályója sem egy precíz darab, és nem lesz tökéletes semmilyen ledes indexhez készült relével!). A motorját leginkább egy Honda-blokkos kerti traktoréhoz hasonlítanám, a hangja teljesen olyan, ráférne egy sportosabb dob. Terepen, városban a teljesítmény nekem megfelelő, országútra viszont már nagyon kevés, az előzés felejtős. Amit viszont szeretek benne, a finom váltó, az erős motorfék ami terepen jól jön, és a barátságos fogyasztás. Két személlyel, nem kímélve sem ment még 3,5 l/100 km fölé. Hosszabb úton nagyon fárasztó, hogy utazósebességnél a lábtartók és az ülés erősen rezonálnak. A futómű stabil, terepen komfortos, de a pipaszár villák elég viccesen néznek ki. Egy harmonikával elbújtathatnám őket, de ezért nem fogom kihúzni a teleszkópokat. Az első fék elég erős, a hatsó dob viszont csak jelzés értékű.
Talán kicsit leszóltam szegényt, de összességében részemről egy ajánlott és nem rossz motor, elsősorban fenntartási költségei miatt jó választás, illetve kezdőknek vagy második motornak is ideális lehet.

Hibalista

- Rendszámvilágítás kiég-típushiba. Ezenkívül semmi.

Ide hordtam szervizbe

Nem adom senki kezébe! Magam.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? FZ6N Következő motorja? ?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.