Hihetetlen élmény és hang.
Szöveges ítélet
6 évesen került hozzám az első tulajdonostól. Sokat állt, tehát teljes karburátortisztítás és szinkron kellett. Előtte nehezen indult, a szerviz után bármilyen hőfokon bármilyen külső hőmérsékletnél rögtön életre kelt. A gumik mintázata megfelelő volt, viszont "kockásra" koptak és megöregedtek, ezért billegősen lehetett motorozni. Új, kétkomponensű gumikat kapott, ezután szinte újra kellett tanulni... Mindenhol-minden célra használható: nyugodt túrázás, városi közlekedés, autópályás őrület. Hál' Istennek nagyon összeszoktunk, a pizzafutárt ugyanúgy követtem a városi dugóban, mint a gixeres félőrültet az autópályán. A menetteljesítmény döbbenetes, az elején nem is gyorsul, mert elkapar, utána tapad és nagyon keményen tol. Könnyen dönthető, kényelmes és jól kezelhető. Még hordozza azt az élményt, amit a 90-es évek motorjai. Van benne anyag és tömeg, ezt érzed is és kezelni kell. A hangja meg... Az alapjárat közelében dohog, brummog, mint egy hajómotor. Fordulaton leginkább géppuskára hasonlít, ropog, robban, iszonyatos! Csak ajánlani tudom, bár már eladtam. Olyan helyre került, ahol megbecsülik és értékelik. Mindenkinek széles utat kívánok, én sajnos befejeztem.
Hibalista
- Kopó alkatrészeken kívül semmi.
Ide hordtam szervizbe
Honda Dream
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Golyó
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | GPX 750 R | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |