Hegyi zerge gumi patákkal
Szöveges ítélet
Kilenc évesen vettem, Budapesten.
Éppen egy nagy szervizen esett át a motor és esztétikailag is rendben volt.
Nem sokat gondolkodtam, a próba kör után meg is írtuk az adás-vételit.
Egy henger, 150 cm3 kétütemű power szelepes.
Ingázásra (napi 70km), városi futkározásra, hétvégi kisebb kirándulásokra tökéletes volt.
Minden működött rajta és nagyon tudott menni.
120-130 között volt a végsebessége de ezt két személlyel is tudta!!!
Bár utassal a gyorsulása már nem volt olyan intenzív de szedte a lábait.
A 90-es tempó ideális volt nekem is és a motornak is.
Sajnos, az úthibákat mindig kerülgetni kellett vele.
Fogyasztását kicsit sokalltam (4-4,2 L/100km).
De mivel én is 90kg + utas+ csomagok, így különösebben nem érdekelt.
Olajat szintetikus MOTUL 2T-kapott, gyertyát NGK.
A légszűrőt a szervizben rendeltem meg, ahol ki is cserélték.
Kicsit át is nézték a motort és kiderült, hogy az első kerék csapágyakat már rosszak. Rögtön meg is csinálták vagyis kicserélték.
Két évig hajtottam, összesen 12 ezer km-t mentem vele.
Mindig pöccre indult és soha nem hagyott cserben.
Hibalista
- Első kerék csapágy.
- Légszűrő.
- Gyújtógyertya.
Ide hordtam szervizbe
HONDA Lakamoto Tapolca
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 29000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | ETZ | Következő motorja? | VT250 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |