A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » CB125F (125 cm3)

CB125F (125 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Harapós 125-ös CB125F

Szöveges ítélet

Városban bármilyen autóval, motorral egyenrangúan indul kereszteződésben. Városban 4-es sebesség az ideális. Fogyasztás 1,8-2,5 liter/100 km. Városon kívül 5-ös fokozatban 60 felett is jól gyorsul, hirtelen gázadáskor a motor harapós hangot ad. 80 felett a szélre figyelni kell. A hosszirányú útbordákon gáz elvétellel jól átmegy. A lábfék az első féket is működteti. A motorfékkel szinkronban jól fogja vissza a tempót. Csak lábféket használva erősen kell taposni. A kézifék harapósan fog, finoman kell kezelni. A váltó az első 1000 km után simán működik, a 0-ba kapcsolás lehelet finoman történik. A kanyarodáskor jól dönthető, túl élesen véve a kanyart a sebességgel szinkronban kell lenni. A kerék nyomás a szervizkönyv szerinti 1,75, 2,0 bar, többlet terheléskor növelendő. Csomagot gumis hálóval lehet jól rögzíteni a hátsó ülés pozíciójában. Naked motorként érdemes egy megfelelő plexit felszerelni, a tükröket érdemes egy toldással szélesebb pozícióba helyezni. Az első sárvédőre érdemes egy toldást szerelni, hogy ne verje fel a sarat a blokkra, a csővázra. Eddig ennyi észrevétellel élvezetesebbé vált a motorozás. A formája szép, a hangja finom, határozott, mondták, én is így tartom. A szerviz szerint az olajcserén és a lánc ápoláson kívül szinte más teendő nincs vele. Természetesen a tankolás és a mosás.

Hibalista

- A lánc kissé megnyúlt 2000 km után, után állítása szükséges. 500 km-enként alapos tisztítás, kenés szükséges. A kis lánckerék fedelét levéve a felrakódott olajos por, sár eltávolítandó róla. Kissé körülményes a fedél visszahelyezése. A kuplungházfedél oldalának festése a bakancs fém fűző részétől karcolódhat, ha a combbal menet közben szorítom a tankot, és így boka tájon a blokkot is. A fényszórót kissé felfelé kellett állítani, mert röviden világított.

Ide hordtam szervizbe

Honda szakszerviz

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? WJ50 Következő motorja? Túraenduró
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.