hálás paripa
Szöveges ítélet
Sokáig morfondíroztam milyen motort vegyek. Rengeteg tesztet, véleményt, fórumot olvastam, ahol csak jókat írtak róla. Mivel nem akartam felesleges szervizekre költeni, és mert nagyon tetszett külsőre a moci, megvettem egyet fekete színben, bár a kék is nagyon tetszett, de az jóval ritkább.
A motor külseje hordozza egy régi motorkerékpár minden jegyét, de megfelel a mai kor elvárásainak. A maga kategóriájában szerintem egyedülálló. A legszebb része a fényszóró és a farokrész.
Amiért a 2005-ös modell mellett döntöttem, az a fordított első teleszkóp, ill. az az újfajta műszerfal volt.
A motor kezelhetősége 10-es, minden a helyén, semmi nincs túlbonyolítva. A blokk nagyon pörgős, 1 személlyel nyomatékos is, fékjei kiválóak, a kanyarstabilitásáról nem regélek, de még soha nem ültem ilyen stabil motoron.(ez biztos a dunlop gumiknak is köszönhető, állítólag a gyári michlein pilot gumikkal sokat csúszkál) Hosszabb túrákon is kényelmes, viszont a szélvédelme pocsék.
Aki ilyen motort vesz, számoljon dupla annyi tisztogatási idővel, mint egy burkolt motornál, mivel a kis bogarak minden apró helyre beragadnak és szétkenődnek. De higgyétek el, megéri a fáradságot.
A gyári kipufogót és kormányt érdemes lecserélni. sokan lecserélik a tükröket is, én is beleestem ebbe a hibába, de később visszaraktam a krómozott "busztükröket", mert abban legalább mindent látni.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
honda takober
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |