Ha olcsón jót szeretnél:
Szöveges ítélet
2006-ben robogó után döntöttem a CBF mellet.
Jó ár / érték arány, tetsző dizájn és nem akartam nagyobbal kezdeni (akkoriban már vastagon olvastam a szaklapokat és a fokozatosságot rendszeresen, kiemelték + mindenki azt mondta, hogy ez egy tökéletes kezdőmotor).
Itt tennék egy kis kitérőt, ha valaki motorvásárláson gondolkodik tényleg érdemes betartani a fokozatosság elvét, mert még egy ilyen nem óriási lökettérfogatú motor is meg tudja viccelni az embert tapasztalatlan korában....persze mindenkinek a saját választása, hogy 250-esel vagy 1000-el kezd nem prédikálni, szeretnék.
Nagyon jó választás volt, robogó után első nap volt egy kis lábremegésem amikor leszálltam:)) (3 Le robi --> 21 LE cbf + váltó + nagy test stb. )
Nem egy powerbike de amire kitalálták arra tökéletes. Városban használom, dinamikus robbanékony csak pörgetni kell.
Autókat simán alázza, karcsú mindenhol elmegy.
2 személlyel csak egyszer próbáltam, na azt nagyon nem szereti. Elemelkedik az első villa, nehéz kormányozni, erő is hamar elpárolog.
Fékek szerintem jók én nem kívánnék harapósabbat, talán hátra tárcsa mehetne de igaziból a dob sem zavar.
LE -ből pakolhattak volna többet is a mostani 250-esek simán, visznek 30 LE is.
Szerintem a sebesség fokozatok rövidek ezért sokat kell ide-oda váltogatni -főlleg ha hamar elváltja a sofőr és nem pörgeti - ha leesik a fordulat, akkor jön a gőzkalapács:) viszont így jobbat húz a fokozatokban.
1500 km-nél volt vele egy kis malőr a kuplunggal de gariba megcsinálták mivel ujjonan vettem.
Rugózása picit lágy kanyarokban képes megúszni de városi közlekedésre jó (túrázni nem szoktam).
Gumik semmi extra viszont tartósak. Hideg burkolaton, esőben vigyázós, mert könnyen megcsúszik (tapasztaltam - felnyaltam a betont esőben egy laza fékezésnél).
Kinézetre szerintem nagyon jó, egy kicsit lehetne modernebb de, tetszik ez az retros st is.
Amit nem szeretek az a manuális szivató és a benzincsap.
Hangja szerintem dögös tervezem, hogy egy kicsit nyitok még a kidörrentőn és még jobb lesz.
Kijelzők teljesen rendben vannak, fényszoró tökéletes.
Váltó, kuplung puha, az ürest nem szereti, néha tréfás, mert kijelzi az ürest de, sebességben van. Érzéssel és egy kis idő után tapasztalatból lehet tudni mikor sikerült üresbe dugni.
Fogyasztás király, biztosítás olcsó. Csaco-t nem éri meg rá kötni, nekem volt, 6500 ft volt a legolcsóbb --> ezért 30% 300.e ft önrész. A moci 1.1 volt amikor vettem mindennel együtt ehhez képest a 300.e önrész + étékvesztés miatt nem éri meg casco-zni szerintem.
Nekem 128 km/h-nál nem nagyon sikerült többet mennem vele (86 kg, 190 cm) valószínűleg nagyon kilógok, és sok szelet fogok.Igazándiból nem is fontos ez számomra annyira nem próbálgattam a városi használat miatt. Ronggyá hajtani meg nem akartam, hogy ennél többet menjen.
Gondolkodtam már a váltáson (csakis egy 600-as Hornet jöhetne szóba) de nagyon bírom ezt a gépet és városi használatra fölösleges, lenne ennél nagyobb (magsabb fogyasztás + biztosítás).
Nagyából ennyi jut eszembe róla. Jó kis gép mindenkinek csak ajánlani tudom.
Feltöltött képek nem a legjobbak, mobillal készült.
Hibalista
- Kuplung kiemelő, elvileg anyaghibás volt.
- Nem tudtak rá magyarázatot adni.
Ide hordtam szervizbe
Maxxpowernél vettem, ott kezdtem szervizeltetni.
Aztán amikor a kuplung hibámra azt mondták, hogy járjak vele majd ha tönkremegy kicserélik -tegyük hozzá szét sem szedték csak olajat csréltek benne akkor egy kicsit mérges lettem
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Ezt követően átváltottam a Honda dreamre. Ott megcsinálták korrektül. Azóta is odajárok, meg vagyok elégedve. Volt egy kedvenc szervízvezetők sajnos ő már nem dolgozik ott, Papp Dóriánnak ezúton is köszi mindent :)))
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8700 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |