Ha nem űrhajót akarsz...
Szöveges ítélet
Viszonyítási alapom nincs, mivel ez az első nagy motorom.
Ettől függetlenül úgy érzem jó döntés volt ezt venni.
Főleg benzintyúkkal használom.
Egy tanktáskával és egy nyeregtáskával 2 ember 2 hétre elegendő cuccot fel tud dobálni rá. (igaz a megemelt táska + 1 kiegészítő már kitakarja a műszerfalat)
A nyereg alatt a kötelező cuccok "majdnem kényelmesen" elférnek.
A szélvédelme nem tökéletes, de egy nakedtől több nem is várható. 160-ig nem kell különösebben kapaszkodni. Aki ettől gyorsabban jár, úgy sem ezt a vasat veszi meg.
A gyári Bridgestone gumik elég jól vizsgáztak.
12000 km után cseréltem, de ha azt a bizonyos szakadékméretű kátyút elkerültem volna, 2-3000 km-t még elbírt volna.
Az ABS-re még nem volt szükségem. Remélem később sem fogom tesztelni...
Állítható ülésmagassága viszonylag sokféle testalkathoz alakítható.
170 cm magassághoz a középállás teljesen kényelmes pozíció.
Megvétel előtt hiányoltam az órát a műszerfalról, de használat közben nem érzem a hiányát.
Elmondások szerint a hátsó ülés is kényelmes. Egy rutinos utassal nem is érzem, hogy ülnek mögöttem.
Teljesítménye is több, mint elegendő.
Természetesen autópályán nem süvít 300-al, de egy szerpentinezés alkalmával, aki azt állítja, hogy maximálisan kihasználja ami a motorban van, az menjen el versenyzőnek...
Hibalista
- Egy kátyú után a hátsó felni kicsit elkonyúlt.
- Ezen kívül gyakran felvillan az üzemanyag figyelmeztető lámpa... (tankolás után a hiba megszűnik) :)
-
Ide hordtam szervizbe
TAKOBER, Pesti út
(Kötelező)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |