A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xl 1000 Varadero 1999 (996)

Xl 1000 Varadero 1999 (996) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

H(r)onda?-Nem,csodaszép!

Szöveges ítélet

A gépet sérültem vásároltam.(eleje,idomok)Az alkatrészek beszerzése nem volt könnyű,az újakat aranyárban mérik.A miskolci Hondásokhoz ne menjetek.Flegmák,nagyon távolságtartóak(finoman szólva) és ua.az alkatrész van,hogy tízezrekkel drágább mint máshol.pl.:első lámpa.A váz,blokk sértetlen és nagyon megkímélt benyomását keltette.Összerakás és forgalomba helyezés,valamint szervizelés után túra.A fogyasztása nagyon baráti,bár csak hosszabb túrákra használtam eddig,főleg országúton,kétszeméllyel,megpakolva(topcase,tanktáska) túratempóban 110-160 között valamint városi szakaszok is.Vibráció van,de nem vészes inkább csak nagyobb tempónál.Viszont a hátsó felemet már 100 km.megtétele után is érzem,bár ez abból is fakadhat,hogy elég csontos(vékonka vagyok) és a csuklómon semmi súly.Az utaskényelem első osztályú a csajom szerint,csak topcase nélkül lehet,hogy el is hagynám.Szegény nem bír kapaszkodni.Olajfogyasztás semmi(Repsol),a fokozatok könnyen kapcsolhatóak.A fékek elsőosztályúak,fáradás jelét még nem tapasztaltam.A hatalmas nyomaték és jó fékek miatt sok tartalék van benne.Abban a helyzetben vok.hogy felváltva használom egy Thundercattel és így remekül kiegészítik egymást(vagy inkább az én igényeimet?!).Egyenlőre nem tudok és nem is igazán akarok választani,de manapság két motort fenntartani igencsak drága mulatság,főként kincstári fizetésből.Egyáltalán nem csodálkozom,hogy ha vki.ilyet vesz nehezen válik meg tőle.A fenntartása az alkatrészárak miatt magas egy kicsit,szervízben még nem járt.

Hibalista

- A sérülésből adódóan:idomok,lámpa,plexi stb.A szervizelése nem olcsó:Olajok+szűrő 14000,légszűrő 10000 stb.A javításhoz szét kell bontani a fél motort,de ez adja meg a fílingjét.

Ide hordtam szervizbe

Öcsém és saját magam.Szakszervízben nem jártam,ha viszem akkor is Angyal Motor vagy Suzuki MaxxPower Miskolcon ill.Gabike Nyékládháza.Nagyon korrektek,csak jó tapasztalataim vannak.Alkatrészek terén ajánlom a Bátsziakat,Ricsi Bontót és a Tápiószelei gumis csávót valamint a korábban említetteket.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.