Győri CBR125, 2004. Kezes, Megbízható, tényeg 10 pont
Szöveges ítélet
Én 2004-es modell a legelső kiadás. 1évet ált és rám várt.
2005 júliúsban vettem +kaptam lényegiben kemény 200km -el.
be se járaták. de 1 évet állt há én meg éppen arra evet a fenne és megláttam nézegetem aztán a főnők úr azt mondta nincs -e kedvem kipróbálni? de há mért ne . Menntem velle egy-két kört az utcába és le nem szálltam róla.Másnap csináltunk egy egyedi hitelt és eltólhatam. Juhhhé.
2 éve nyúzom és semmi baja. klafa kis gép de a handja nagyon komoly.
Kicsit fel extráztam búkócső + fémfékcső .doboz Givi e 30.
A fémfékcső nagyon komoly brutális de a legjobb lenne egy radiállis főfékhengerel. de majd idővel.
nekem most jellen pilllanat 42650 km van benne és bírja.
én álltalában 2személyel járok vele nagyon komoly.
Nekem is 14-es fogaskerék van bennne és egy K&n sportlégszűrő. ez sokat dob rajta.
a fogyasztás átlag 3 liter. de sokan múlik
80km/h nál 2 személyel országúton 2,4--,2,7 liter/100km.
egyedül nyélgáz 3,2--3.8 liter /100km.
max 4 liter de aza plafon : ) annál több nem nagyon szokot lenni.
A 14-es fogaskerékel 3,3liter/100km : )
Szélvédelem elég kevés de tűrhető.
nekem minden gyári még a gumik is + lánc meg minden.
megbizható és ólcsó me az új ára 780 ezer ft
A fútóműve rövid úton jár rövidek a rúgó útak + puha.
és sajna nem állíthatóak.
a fékek brutálisak. egyszer csináltam hogy kb hogy állna meg vészfékezéskor.hú baz....meg aszhitem beszarok, kb..80 km/h-nál megyek aztán satu . Olyat lasult hogy azhitem átrepűlök a vas fölöt. nagyon hamar megált pár méter lehetett. ja persze fémfékcsővel.
aszem enyi : )
Hibalista
- 2éve van nálam de még idáig semi. azé me HONDA
- egyszer vettem bele egy ledes helyzet jelző ledet de az a a szar kiéget pedig led volt és nem kinai szar márka hanem tuning izzó. ezé kénytelen voltam visszateni a gyári jól megbízható kis égőt.
-
- Ja a gyári akkkumlátor beszart me a végét járta + nagyon nehéz volt.ezé vettem belle egy zseléset fele olyan nehéz és elég jó. 12 v/ 5 Ah 5990 ft volt.
- az első izzó 30 000km alat éget ki erre kicseréltem és kiéget a másik is.
- az első gumi gyári volt aval 35 000 km tettem meg.
- a hátsó az 29 000km alat teljesen elkopot.
- a legjobbak a gyári gumik mert vékonyak de sokat kibirnak ja és a cbr 125 pályavasak is ilyenel gurulnak.lehet rá teni mindenféle szart dunlop heidenau meg ilyenek de aval max 15 000 km megteni.nincs értelme eltérni a gyári gumiméretől mert azzal csak roszabb lesz meg lasubb is.
-
- alkatrészileg nem ólcsó , de tűrhető.
Ide hordtam szervizbe
Győr Real motorcentrumba. szakkszervíz.
Nagyon fasza kis szerviz tényleg 10 pont. Én soron kivűli vagyok. ólcsó szerviz és korrektek.
komárom Komfront kft. mártirok utja.
nagyon jó szerviz és a kimondotan a cbr 125 értenek mivel nekik van 6 db pályavas.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Realmotorcentrum szakkszerviz.
Mindegyik szerelő jó.precízek és megbízhatóak. + nekem
megengedik hogya műhelyben maradhatók és okos tanácsokat kérek.és okosan nézzek: )
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 200 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 42650 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |