Gyönyörű ritkaságom
Szöveges ítélet
A motort 32 éves korában vettem meg egy idős bácsitól,akinél nagyon régóta ott volt. Teljesen gyári állapotban, akkor még 250 ccm-es állapotban. Egyből beleszerettem a motor külsejébe. Szerintem a legszebb motorok egyike. Nem mellesleg azóta sem jött szembe velem egy sem.Pár év után találtam bontóban gyári 350 ccm-es dugókat és hengert. Ekkor az egész blokkot szétszedtem és átépítettem 350 ccm-re. Megjegyzem,hogy a forgattyúsházban és a 250-es dugókon és hengeren semmi kopás nem volt.Kívülről persze ebből semmi nem látszik,de a teljesítmény sokkal jobb lett. Azóta sok találkozóra elmentem vele. Hihetetlen kényelmes.Egy illetve két személy esetén is 100 Km/h -val lehet utazni. Hosszútávon kellemesen elzsibbaszt a rezonancia. :-) A Kékestetői kanyarvadászatok alkalmával számos új és sokkal nagyobb vetélytársat lenyomtam,igazi kanyarvadász.Az első fesszabályzó csere óta egy két vezeték oxidálódott el. Soha semmi baja nem volt. Most 2020-ban 48 éves a motorom, és gond nélkül használom. Műszaki állomáson minden 2. évben elmondják,hogy az első duplafékkulcsos dobfék jobban fog mint a mai tárcsafékek.Összességében egy kiváló motor. Nem kívánok megválni tőle soha, de szeretnék egy új Cb Hondát motorozásra ezt pedig konzerválni és kiállítani.
Hibalista
- Néhány saru eloxidálódott.Mikor megvettem fesszabályzó hibás volt,2003-ban néhányszáz Ft-os áron kicseréltem egy újra. Azóta is az van benne.
Ide hordtam szervizbe
Én magam tartom karban.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1972 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 16 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 22000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | gt | Következő motorja? | Cb |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |