A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Cb350K4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gyönyörű ritkaságom

Szöveges ítélet

A motort 32 éves korában vettem meg egy idős bácsitól,akinél nagyon régóta ott volt. Teljesen gyári állapotban, akkor még 250 ccm-es állapotban. Egyből beleszerettem a motor külsejébe. Szerintem a legszebb motorok egyike. Nem mellesleg azóta sem jött szembe velem egy sem.Pár év után találtam bontóban gyári 350 ccm-es dugókat és hengert. Ekkor az egész blokkot szétszedtem és átépítettem 350 ccm-re. Megjegyzem,hogy a forgattyúsházban és a 250-es dugókon és hengeren semmi kopás nem volt.Kívülről persze ebből semmi nem látszik,de a teljesítmény sokkal jobb lett. Azóta sok találkozóra elmentem vele. Hihetetlen kényelmes.Egy illetve két személy esetén is 100 Km/h -val lehet utazni. Hosszútávon kellemesen elzsibbaszt a rezonancia. :-) A Kékestetői kanyarvadászatok alkalmával számos új és sokkal nagyobb vetélytársat lenyomtam,igazi kanyarvadász.Az első fesszabályzó csere óta egy két vezeték oxidálódott el. Soha semmi baja nem volt. Most 2020-ban 48 éves a motorom, és gond nélkül használom. Műszaki állomáson minden 2. évben elmondják,hogy az első duplafékkulcsos dobfék jobban fog mint a mai tárcsafékek.Összességében egy kiváló motor. Nem kívánok megválni tőle soha, de szeretnék egy új Cb Hondát motorozásra ezt pedig konzerválni és kiállítani.

Hibalista

- Néhány saru eloxidálódott.Mikor megvettem fesszabályzó hibás volt,2003-ban néhányszáz Ft-os áron kicseréltem egy újra. Azóta is az van benne.

Ide hordtam szervizbe

Én magam tartom karban.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1972
Kényelem (9) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? gt Következő motorja? Cb
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.