A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xr 600 R 1985 (591)

Xr 600 R 1985 (591) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gőzkalapács

Szöveges ítélet

Kiváló kis gépnek tartom, ár/érték arányban kimagaslóan jó szerintem.
2szer hagyott ott, egyszer a karbi pillaját szívta be, egyszer pedig a lánc szakadt el, de úgy hogy kiütötte az első lánckerék felett a blokkot, s spriccelt az olaj ha nyomás alatt volt.
Csak a kopóalkatrészeket igényli rendszeresen mint minden más terepmotor.
Rendszámmal egyébként nem rendelkezem, csak offroados csapatásra vettem.

Nagyon könnyen veszi magát egykerékre 2esben, de a rutinosabbak 3asba sőt 4esbe is fel tudják kapni - tehát nyomaték van bőven.
Gyári áttétele 14/48 - ez elég rövid az alföldre, ahol én használom, a hátsót kicseréltem 45 fogasra, így nem pörög annyira uolyan sebességnél (de szinte ugyanúgy veszi az elejét 2esben:))

Raktam egy átalakított DRZ-E dobot, amivel van némi hangja is, de semmiképpen sem konzervhangja, mint a gyári dobbal.

UPDATE 2009.05.18:
A DRZ dob már rég nincs rajta, visszaraktam a gyárit, majd szerzek rá egy nem tákolt kiput. Konzervhang megvan, de egész jól megszoktam.
2009 elején fel lett újítva szinte fullra, vettem bele egy Dominator henger+dugót, így most 628 ccm. Van erő-, s nyomatéktöbblet, de a Dominator(82mm) lökete 2mm-el nagyobb mint XR-é(80mm), így hát az égésterből azt a 2mm-t el is veszítettem. Tervezem még tuning veztengely beépítését, s tuning karbit is (Mikuni TM40). De tapasztaltak így is felveszik 4-ben gázra az elejét. Én még csak 3.-ban tudom. Ja, és az áttételt is visszalakítottam 14/48-ra (gyárira).

Hibalista

- 2007.01.21 - beszívta a karbi fojtószelepjének 1 darabját a motor (öntvényből van), mily szerencse hogy nem nyélgáznál, hanem alapjáraton állt meg. Állítólag ez típushiba, s előfordul az egykarbis XR-eknél.
- Kurvára nem örülök neki, de öröm az ürömben hogy a szelepeknek semmi baja sincsen, csakúgy a dugattyúnak és a hengernek sem - mákom van. Vágtam rá egy uilyen alakú lemezt rozsdamentes lemezből, s azzal helyettesítettem - egyébként kellő rutinnal szivató nélkül is be lehet indítani több hetes állás után is.
-
-
-
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

barátom nagyon jó motorszerelő. Ha valami meghaladja a tudásomat őt kérdezem, de a kisebb karbantartási és alkatrészcserés munkákat mindig én csinálom.
Szakszervízbe egyáltalán nem viszem, nem is vittem még egy motoromat sem.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1993
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.