A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » VFR 800 (782 cm3)

VFR 800 (782 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ginger

Szöveges ítélet

Tehát Honda VFR. Azt hiszem, ez az a gép, amit egyszer minden motorosnak éreznie kell. Kapcsolatunk a V4-es változó szelepvezérlésű blokkal egy teszt napon kezdődött, amikor az X-et lehetett kipróbálni. Aztán mivel a bemutató motorra egy új árát mondták 22 ezer km-rel - dacára az extráknak - egy időre felejtős lett a történet. De ez a blokk úgy beleteszi az ember agyába a szilánkot, hogy kell egy ilyen. Majd, egy dobozzal szereltet hirdettek kedvező áron, de mire léptem volna, eladták. Viszont ezzel egyidőben felkerült egy VFR800F, használt, 2818 km-rel. Az előző tulajdonos visszavitte, mivel sok volt neki. Hiába, ami az egyiknek méreg, a másiknak étek. Tehát üléspróba után (féltem, hogy az F nagyon hasalós), megállapodtunk, és azóta a feleség leszorult a dobogóról (gyerek, én, motor, asszony a szeretet rangsor) :-). Magáról a motorról: egyáltalán nem vad, az elektronikus gáz szabályozás nagyon rendben van. A szelep vezérlés váltása mintha érzékelné, hogyan fordulunk, mennyire húzzuk neki, és csak akkor ránt - éppen csak egy adrenalin fröccsnyit-, ha nagyon bináris módban húzzuk neki. Ez úgy jelentkezik, hogy autópályán 4-ben teli gáznál érezni, kanyarban fél gázon nem. Fogyasztását be lehet vinni 5 liter környékére, mivel 6700 fölé csak kigyorsításnál és autópályán van forgatva. Ez ugye fényképek szempontjából és ha esetleg odavernén a Casco esetén sem hátrány. Szerintem a jaszkarizás ehhez a géphez nem is illik már. Ami nagyon tetszik, az az ergonómia. Rendesen összerakták a japánok a modellt, gondolom fogyott kinn az áru a használt női bugyi atomatákból rendesen a tervezés során. A magától kikapcsoló index, a műszerfal, a ledes háttérvilágításával, a tükörbe feltett index, az autóknál részemről messzire kerül ledes fényszóró és a gyári markolatfűtés. A vészvillogó kapcsolója annyira nem esik kézre, de ezen a konzol állításával lehetne segíteni. 240 kilója ellenére könnyebben vezethetőnek érzem, mint az FZ6-osomat (korábban az volt). Igazából terápiás gép, a V4 hangja, a kidolgozottság, az, hogy egy unikumon ülünk a híg f*s tengerében, indokolja a létét, és a VFR-ek iránti rajongást. Benne van a bugi, és átjárja tőle az embert a csí :-). Amivel nem tudok kibékülni, az a kipufogó, ahogy rejti a fél villát és a gyönyörű felnit. De hát akkor szeretünk nagyon valamit, ha a hibáit a szemetesbe tudjuk dobni. Kár, hogy sárgában nem lehet kapni. Szimpatikus, hogy a doboz szett mindenféle randa segédváz nálkül telepíthető.

Hibalista

- Nincs ilyen.

Ide hordtam szervizbe

Komfront Kft. Innen vásároltam, szervízen még nem voltunk.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 2818
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? FZ6N Következő motorja? V4-es blokkal
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.