A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680)

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Frodó, a fehér Vándor

Szöveges ítélet

2008.08.29.: Simsonos (sajnos nem saját) csavargások óta nem ültem mocira, csak a fejemben mocorgott a dolog. Aztán Feleségem tavaly novemberben meglepett egy motoros alsónacival és 20 év várakozás után billent a mérleg.
Milyet és mikor?, mert még "A" jogsim sem volt. Belevágtam, minden ment szépen, a típus kiválasztásával kicsit időztem, de végül a józan ész döntött. Fehéret akartam, mivel doki vagyok. Ez is ment...
Aztán ápr. 26-án elhoztam és a 259 kg-jával tekintélyt parancsolt az első pillanattól. Azóta megszoktam már a súlyt, ami menet közben nem érezhető! Kétszer azért dőltem már el:-(. A bukógombák csodálatosak, mindkét esetnél helytálltak, a mocin egy karcolás sem esett, de a felállítását egy rendőrmotoros képzésen tanították meg. Nem szeret kis helyen forgolódni, okosan kell parkolni!
A motorjáról, hangjáról, fogyasztásáról csak szuperlativuszokban, a váltó már pontosan működik, bár az első néhány utunkon gyakran váltottam még mellé. Nagyot gyorsul, lendületesen lehet motorozni vele, a sorok között mocorgás meg amúgy sem az esetem.
Műszerfala mint egy autóé, mindent mutat a fedélzeti computer, sötétben is gyönyörű! Fékek, gumik nagyon jók, ABS-t még nem kellett próbálni:-).
Fogyasztása 90-100-as tempónál hihetetlen, de 4 alatt van, ha pörgősebben tolom, nekem bakap 5.5-t.
Ajánlom mindenkinek, aki biztonságosan szeret túrázni, kényelmes 100- 130 km/h-s sebességgel. Aki az adrenalint hajszolja, ne ilyet vegyen.
Remélem sok szép utat töltünk majd együtt!

2008.09.28.: Azóta még jobban összeszoktunk. A váltó bekopott, a fogyasztás elképesztően alacsony tényleg. Ma kint voltam az új 0-ás gyűrűn és hihetetlenűl jól haladtunk, simán lehet tartósan 140-150 körül menni, ekkor 6000 a fordulat és rezgés is van már, de abszolút uralhatóan.
Naggyon megszerettem.......

2009.02.10.: Nagyon várjuk már a jó időt. Sajnos egyszer januárban leszívta az aksit, mert nem indítottam több, mint 1 hónapíg, meg a nagy mínuszok... Bebikáztuk, azóta hetente szánok Rá időt:-)).

2009. 05.07. Több kisebb túrát tettünk már idén, mindig megbízhatóan indult, vitt és hozott. DE!, sajnos hűtlen leszek és lecserélem egy VFR 800A-ra. Beleszerettem egy fehérbe, innen már nincs visszaút sajnos. 21-én veszem át. Ő pedig a Honda Dream-ben fogja várni új gazdáját. Mindenkinek széles utat, olcsó benzint! Majd írok az új vasról.

2009.05.09.: Ma viszem be a Dream-be. Kicsit azért fáj a szívem...

Hibalista

- 1000-es szervízen kívül semmi. Nagyon megbízható vas.

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream. Leo mocidoki.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3900
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.