A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

SH 300i ABS 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

First Class

Szöveges ítélet

First Class, így jellemzi most a Honda SH 300i ABS tip., robogóját.

Tíz éves A korlátozott jogosítvány és folyamatos robogós tapasztalat alapján –mivel elfogult vagyok,- azt mondhatom, hogy rászolgál a megnevezésre. Amennyiben az időjárás is engedi, akkor mindenhova robogóval járok. 2011. év júniusában egy bámészkodásom alkalmával a Honda Dream felkínálta a lehetőséget az SH 300 kipróbálására. Addig úgy voltam vele, hogy számomra tökéletes a Vespa LX 125.
Nyitott vagyok, új dolgokra ezért előfordul, hogy nézelődőm, motoros boltokban vagy találkozókon. Átülve a Honda SH 300 robogóra, kb. 30 perc után világossá vált, hogy mindennel el lehet jutni A-ból B-be, de nem mindegy, hogy hogyan. Ugyanis olyan minőségi és technikai fejlettségi eltérést tapasztaltam az akkori és korábbi robogóim között, hogy úgy éreztem, hogy itt nincs több kérdés. Akkor döntöttem a váltás mellett.
Az első és legfontosabb, ami eszembe jut, hogy sokkal nagyobb biztonságban éreztem magam mikor meghajtottam a budai kerületekben. Elmondhatom, hogy tényleg nagyon sokat számít a nagy (16 colos) kerék és a komolyabb futómű, mert úgy megy át a rossz utakon, mint a kés a vajban. Bár nem futárként használom, de napi szinten mászkálok Budapest utcáin így a biztonságos közlekedés nagyon fontos szempont lett. Addig a Vespa LX 125 is egy kényelmes robogónak számított nekem, de tapasztalt élmények döntésre kényszerítettek.
Az c-ABS kombinált fék jelentőségét nem akarom sokat méltatni, egyrészt szerintem már mindenki ismerheti, hogy miért jó, másrészt nálam ritkán kell neki beavatkozni, mert nem feszegetem a fékezés és döntögetés határait. Kímélem magamat is és belegondolva egy elcsúszás vagy esés utólagos javítási költségeire, úgy döntöttem, hogy nem a rövid féktávokon fogok időt nyerni a forgalomban, hanem a kiemelkedő képességű kigyorsításokkal. Őszintén elmondhatom, hogy olyan könnyed gyorsulásra alkalmas, amire már messze nincs szükség a városban és simán tartható az autópálya tempó is.
Két személy esetén is könnyedén megbirkózik minden forgalmi helyzettel.

279 ccm / 20 kw / 28 le
Végsebesség: 135 km/h – 140 km/h
Átlagfogyasztás: 3,5 l

Véleményem szerint a precíz futómű után a hajtóműve, ami komolyabb dicséretet érdemel. Olyan kulturált a motor járása amilyet még nem tapasztaltam a korábbi robogóim között. Nem akar mindenáron vágtázni, mint a korábbi Beverly 500 és kulturáltabban jár, mint az LX 125.
A formája nem egy határozott karakter és szerintem másoknak kevésbé megragadó, inkább praktikusnak nevezném.
Ritkán, de azért hiányolom a dupla első tárcsaféket, de az csak extrém esetekben jön elő. Örülnék nagyobb ülés alatti rekesznek, de az a kompromisszum a nagyobb motor miatt és sokat jelent a nagy hátsó gyári doboz.
Engem idegesít a városban a zárt bukósisak és emiatt nyitottal járok, így szabadabbnak is érzem magam. A Suzuki Burgman 400 nagy örvényt keltő nagy GIVI szélvédőjére visszagondolva , most döntő szempont volt a gyári és szép kivitelezésű, kellő mérettel rendelkező magas szélterelő, amely hibátlanul terel, nagyon sok bogarat és koszt felfog. Hasonlóan átlátszó anyagból jár hozzá a gyári kézvédőt is.
Elmondhatom, hogy boldogságot visz a mindennapjaimban.
Mindenhova hamar odaérek, mosolyogva nézek a dugókra, és a kb. négyezer forintos teli tankkólás számlákkal elfogadható, illetve fenntartható költségeket jelent számomra.

A korábbi tapasztalataimat felhasználva döntöttem a Honda SH 300 mellett.

Hibalista

- Semmi nem romlott el rajta! - Első éves revízió amely, olajszűrőt, alátétet, 10W40 olajjal és munkadíjjal 13.000.-Ft összegbe került. - - Lehet még Honda Assistance szolgáltatást venni, 6.223.-Ft összegért, amely baleset, defekt, műszaki gondok esetén a szállítást foglalja magában.

Ide hordtam szervizbe

www.hondadream.hu

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Vespa LX 125 Következő motorja? ?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.