Finom kis műszer
Szöveges ítélet
Az elözö motorom CBR600F volt. Az üléspozició hasonló, a sportossághoz képest egész kényelemes. A lábtartó kicsit magasan van, igy jobban össze kell hajtogatni a lábam. (178cm vagyok) A motor középtartománya nagyon jó, ami a 600-asok gyengéje szokott lenni. A motor kicsi, könnyen fordul, billen, öröm vele kanyarodni. A fékek fenomenálisak, egy ujjas fékezésnél is olyat fognak hogy csak gyözzön az ember kapaszkodni. A futómü a hazai vacak utakra pont jol van hangolva, ha pályára megy vele valaki, állitani kell.
Annyira egybe van az egész, hogy csak mennél vele még-még, de meg kell állni, mert elülted a feneked...azért mégis csak 1 sportmotor ez....
A sok jo után 1 kis fikázás. 5-6000 körül berezonál a blokk, nem vészes, csak a vibráció átmegy a fejidomra is, és mivel minden müanyag, a középen lévö helyzetjelzö lámpa olyan hangot ad mint amikor a mobilt rezgö hivásra állitják. A sisakba is simán lehet hallani. Bosszantó aproság amit 1 kis gumitömitéssel orvosoltam.
Hibalista
- még semmi :) csunya is lenne ha már elromlana valami
Ide hordtam szervizbe
Karasna
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1100 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |