A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 750f 1994 (750)

Vfr 750f 1994 (750) 

Az ítélet értékelése
3,9(7 db)

Fiatalok, gyúrjatok még!

Szöveges ítélet

2005 októberben hoztam be a németektől egy full hibátlan, nagyon extrával felszerelt ződ db-ot, az utolsó legyártott db-ok egyike lehetett. teljesen felkészítve az idényre.
Pár éve VTR1000F-jeim voltak (´98 és ´01-es), azt hittem az lesz a végcél. Viszont ezeknek a futóműve túl pattogós volt a szar magyar utakra, és a sportgép-mellékhatásokat a SBK kormány és MRA plekó se tudta eléggé feledtetni, hiába volt ott az állandó 100Nm. Idegesítően pattogtam az úton, mint k..szar a deszkán, hát még az asszony ott hátul, ez további mellékhatásokkal járt. Nem akartam még pár kilót rugóstagra és ülésre költeni a kétes eredmény reményében.
Akkor döntöttem úgy, hogy kizárólag az utolsó 750-es VFR-t (RC36/2) veszem meg, ami ugyan nem olyan brutál rakéta, de bőven elég erős az ésszel motorozáshoz (240-et megy), nyomatéka két személyre is elég, + Honda-minőség és átgondoltság.
Ráadásul az RC36 unikum!! Ma -2007ben- egyetlen gyártó se kínál fogaskerekes vezérlésű V4est, félkarú lengővillával!!
A későbbi VFR800 és Vtec szerintem csak az emisszió előírások és a marketing diktálta parasztvakítás szüleményei: rángató injektorok/szelepvezérlés. Hülyeség, az utolsó fejlesztésű karbiknak utcán és túrázásnál ma sincs párja! A „fejlesztésnél” szépen visszahízlalták a VFR-t, az RC36/1 súlyára. A kb. 200 kilóra fogyasztás hatásosabb lett volna a sok szelep hókuszpókusznál, ráadásul cserébe kispórolták a fogaskerékvezérlést! Mivel az RC36/2 így a legkönnyebb és legelasztikusabb VFR, és valójában csak 30ccm-el kisebb, megy is úgy, mint az újak. Nem 3,5 milláért, hanem szerény 1 milla körüli összegért, amit nem kell sajnálni tőle, mégha a ccm licit-őrület is a trendi. Gyakorlatilag csak az ABS-szel tudnak többet (már amelyiken van) a későbbi típusok. A formája ugyan nem a legutolsó design, de még mindig jóképű (előlről ez legalább nem óriásrobogó-fejű), nálam legalábbis bejön: az egykori ováldugattyús NR750-t idézi.
Sok haver csodálkozott, hogy 1000-ről 750-re hogy lehet „visszalépni”. Hát igen, az elején többször is leszabályzott szegény, úgy visszapakolgattam, próbáltam kifacsarni belőle a VTR-tolóerejét. Azt persze nem tudja, hiába ez is annyi lovas, ha 30ezret pörögne, akkor se. 3000-12000-ig használható, nem kell annyira figyelni a fordulatra, mint egy 600asnál, hogy ki ne essen a nyomatékból (140-nél éri el a 7000-et), viszont sokkal flegmábban lehet vele kanyarodni, mert nem riszál féktávon és tologatja kigyorsításnál a seggét mint egy 1000es(7000-nél azért ez is csinálja). Ez főleg vizes, poros, murvás úton megnyugtató, az pedig elég gyakori az uccán. Futóműve nagyon finoman reagáló, kényelmes, de nem olyan szuperkezes, mint a VTR volt. Egyszer fel is egyenesedett kanyarban úgy hogy be is vágott a haver mellé az árokba. Talán túl puhára állítottam a futóművet, egyébként nem szitál, nem ingadozik, egyenesfutás oké, és nem is esik be az eleje.
Bridgestonokkal vettem, a hátsó tavaly nyáron valósággal leolvadt az osztrák pályán a nagy melegben, nem tom miért, de elég csunyán nézett ki, úgy kellett hazakullognom vele, aztán csere is lett Avon Azarora, hátulra a kopásállósága miatt jó lesz. Elöl SportecM1 van, eddig meg se moccant, még a karistolós kanyarokban sem, igaz akkor is meleg volt és az Alpokban.

A fesszabályzó olyanfajta, ami meg szokott dögleni(a VTR-en ki is fingott), de ezt megelőzendő rögtön rátettem egy hűtőbordát, eddig bírta a gumiolvasztó melegben is.


Én direkt extrás darabot kerestem, és meg is találtam: Spiegler kormány&fém fékcsövek, hátsó sárvédő, túraplekó+tükrök, K&N szűrő, felnicsík, Remus-kémény a sor. Azóta természetesen givi-és hepco dobozok, markolatfűtés, tripmaster ugrott rá. Mivel ezeket amúgy is megvettem volna, főnyeremény volt, amennyivel megnyomták a gép árát.

Amikor hazahoztam rögtön meg is akarták venni. De nem adom, minek? Hogy vegyek egy másik ilyet?Az értékállóságát mutatja, hogy még mindig 1 milla körül van, és a sok, akár 10 évvel régebbi fejlesztésű későbbi, 2 millás moci ára kb. 2-3 év alatt süllyed le ide.

Amíg nem hozzák ki ennek a következetes fejlesztését(nem kell Vtec), 200kilósan ABS-szel, addig ezt hajtom!

Hibalista

- az idom és a kormányvég a letkési kenyarban...:-)

Ide hordtam szervizbe

nem volt mit javítani, csak a bukásnyomokat
fesszabályzóra kell tenni plussz hűtőbordát(processzor hűtő tök jó)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.