A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 900 Hornet 2005 (919)

Cb 900 Hornet 2005 (919) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Fékpedál szikráztató kanyarvadász... :)

Szöveges ítélet

A gépet 2005. év elején vásároltam újonnan. Ez a harmadik "nagy" gépem, de mind közül ezt volt a legkönnyebb megszokni. Elötte sportgépeim voltak, de a "kétszemélyezés" miatt váltottam. Hát nem bántam meg. Most már semmi pénzért nem ülnék vissza egy "yoghurtos dobozra" :) Viccet félretéve, a gép sokkal kényelmesebb mint egy sportmotor, de mégis mindenre képes, amit utcai körülmények közt egy sportgéptől elvársz. Sőt... nyomatékban, hegyen, sok plasztikrakétát képes megszégyeníteni. A dönthetősége, kanyarképessége szenzációs. A lábtartó tüskéket gyakran kell cserélni :), de ha valaki egy kicsit jobban tekeri a gázt, a fékpedál és a sebességváltó lecsíszolása sem jelent különösebb problémát. A motor menettulajdonságai két személlyel sem változnak igazán. Így is élvezetesen lehet kanyarogni. A sok szerpentinezés miatt beszereztem egy LSL cross kormányt. Az első pár kilométeren fárasztó volt a dolog. Kellett egy kis idő, mire megszoktam. De nagyon tetszik, jó hatással van a motorra, mert sokkal pontosabban és könnyebben irányítható a széles kormánnyal. Ezenkívül még egy gyári plexi és egy garnitúra LSL bukógomba került a motorra.
Fogyasztás: Hát erről már olvastam érdekes dolgokat, amik szerintem nem igazán fedik a valóságot. Én 90%ban az osztrák hegyekben használom a gépet, leginkább 2 személyes üzemmódban. A fogyasztás így 5.5-6liter körül mozog. Ez szerintem nagyon barátinak nevezhető.
A motor kidolgozása véleményem szerint nem igazán hagy kivetnivalót, mondhatni Honda minőség.
A túraalkalmasságon már lehetne javítani. A tárolórekeszek száma 0. Az ülés alatt lévő hely max. egy elsősegély csomagnak elég. Így mindenképp be kell szerezni külnönféle táskákat, ha valaki hosszabb útra szerente menni. A motor hosszú távon is kényelmes, bár az ülés párnázása nem annyira puha, mint mondjuk egy Banditon. De még így bőven megfelel.
Összességében nagyon elégedett vagyok a géppel, mert tökéletesen megtalálta az "arany középutat" a sportmotorok és a túragépek között. Mindkét kategóriából örökölte a legjobb, és legfontosabb tulajdonságokat. Egy igazi ÉLMÉNYMOTOR.
Csere? Talán majd egy CB 1000 R :)

Széles utat!
Hondarázs

Hibalista

- Semmi... De hát ez egy Honda.. :)

Ide hordtam szervizbe

Good Motors Szombathely-Készségesek és megbízhatóak...

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Saját magam :)

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.