Fékpedál szikráztató kanyarvadász... :)
Szöveges ítélet
A gépet 2005. év elején vásároltam újonnan. Ez a harmadik "nagy" gépem, de mind közül ezt volt a legkönnyebb megszokni. Elötte sportgépeim voltak, de a "kétszemélyezés" miatt váltottam. Hát nem bántam meg. Most már semmi pénzért nem ülnék vissza egy "yoghurtos dobozra" :) Viccet félretéve, a gép sokkal kényelmesebb mint egy sportmotor, de mégis mindenre képes, amit utcai körülmények közt egy sportgéptől elvársz. Sőt... nyomatékban, hegyen, sok plasztikrakétát képes megszégyeníteni. A dönthetősége, kanyarképessége szenzációs. A lábtartó tüskéket gyakran kell cserélni :), de ha valaki egy kicsit jobban tekeri a gázt, a fékpedál és a sebességváltó lecsíszolása sem jelent különösebb problémát. A motor menettulajdonságai két személlyel sem változnak igazán. Így is élvezetesen lehet kanyarogni. A sok szerpentinezés miatt beszereztem egy LSL cross kormányt. Az első pár kilométeren fárasztó volt a dolog. Kellett egy kis idő, mire megszoktam. De nagyon tetszik, jó hatással van a motorra, mert sokkal pontosabban és könnyebben irányítható a széles kormánnyal. Ezenkívül még egy gyári plexi és egy garnitúra LSL bukógomba került a motorra.
Fogyasztás: Hát erről már olvastam érdekes dolgokat, amik szerintem nem igazán fedik a valóságot. Én 90%ban az osztrák hegyekben használom a gépet, leginkább 2 személyes üzemmódban. A fogyasztás így 5.5-6liter körül mozog. Ez szerintem nagyon barátinak nevezhető.
A motor kidolgozása véleményem szerint nem igazán hagy kivetnivalót, mondhatni Honda minőség.
A túraalkalmasságon már lehetne javítani. A tárolórekeszek száma 0. Az ülés alatt lévő hely max. egy elsősegély csomagnak elég. Így mindenképp be kell szerezni külnönféle táskákat, ha valaki hosszabb útra szerente menni. A motor hosszú távon is kényelmes, bár az ülés párnázása nem annyira puha, mint mondjuk egy Banditon. De még így bőven megfelel.
Összességében nagyon elégedett vagyok a géppel, mert tökéletesen megtalálta az "arany középutat" a sportmotorok és a túragépek között. Mindkét kategóriából örökölte a legjobb, és legfontosabb tulajdonságokat. Egy igazi ÉLMÉNYMOTOR.
Csere? Talán majd egy CB 1000 R :)
Széles utat!
Hondarázs
Hibalista
- Semmi... De hát ez egy Honda.. :)
Ide hordtam szervizbe
Good Motors Szombathely-Készségesek és megbízhatóak...
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Saját magam :)
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |