A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 600 N Abs 2006 (599)

Cbf 600 N Abs 2006 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete hangya

Szöveges ítélet

Jawa 350 utan maga a mennyország... :)
Magasságomnak (~190cm) megfelel, bar mar mondtak hogy kicsinek tűnik alattam a motor (meg azt is hogy olyan mint egy hangya). De állítható az ülés, és a legmagasabbra állítva elég csak tankolni megállni. Utasülés szinten jó + jól elhelyezett kapaszkodók vannak (nem a háta mögött kell kapaszkodni, hanem maga mellett). Utasok sem panaszkodtak.
Oldaltáskákba két személynek rengeteg cucc belefér, vígan elég egy hétre. Ilyet tettem rá, ezzel szerintem meg jól is mutat:http://www.louis.de/_306966295a1c94c24fce7008166adf32d9/shop/shop_article_big.php?IMG=10025335&TITLE=10025335
Ja, és utas+cucc alatt sem változik a fogyasztás számottevően, a 120-130 utazótempó kényelmesen tartható. Na ja, ez nem állatkodásra van, sportmotorokat nem fog alázni.
Gyárilag Michelin Pilot Road volt fenn, az majdnem 16ezret bírt, es a gumis szerint meg volt egy kis ideje. Most Metzeler Roadtec van rajta. A különbség érezhető, a Michelin jobb volt, a Metzeler hajlamos egy kis csúszkálásra. De nagyon jóindulatú motor, idejében szol, hogy csak óvatosan. Mátrában szerpentinezni is élvezetes.
ABS talán 2x-3x kapcsolt be, poros úton, vagy mikor a 4-esen szembe előztek, ja, meg Pesten a körúton is, akkor mindig áldottam, hogy van, nekem mar megérte, azt hiszem.
Rossz tulajdonság, hogy 6-7000-nel rezonál, se alatta se felette. Ez elzsibbasztja a kezet.
Varosban araszolgatást nem nagyon szereti, szerintem hamar melegszik, és nem városi motor, inkább kényelmes túra.
Szinte magától megy a kanyarba, de mivel nem állítható a futómű, így néha határozottan kell a kanyarban tartani. Ez sem olyan dolog, amit egy hét után észrevesz egy új motoros. Legalábbis azt hiszem. :) Összességében kezdőknek szerintem igen barátságos, és van benne egy kis tartalék is ahogy fejlődik a motoros.

UPDATE: 48000 km és 8 ég után váltam meg tőle. Ezalatt az idő alatt teljesen megbízhatóan tette a dolgát, egyszer sem hagyott cserben. Így visszatekintve hosszabb (300+ km) napok után elfáradt a hátam (190 cmhez talán kicsit alacsony), de a motor tökéletesen tette a dolgát, még utassal és csomagokkal is. Motorvásásrlásnál ajánlom a következő oldalt, talán akkor igazán használható, ha van viszonyítási alap: http://cycle-ergo.com/
Az új motor egy R1200GS - nagyobb kategória, magasságnak és hosszútávú túráknak jobban megfelel.

Hibalista

- Semmi nem romlott el, fekkar gorbult csak (garazsbaleset, szorosan volt mellepakolva sok cucc :)), ez kb 7500-bol kijott.

Ide hordtam szervizbe

TS Integral, Cegled. Korrekt, gyors, helyszinen megvarhato a javitas, idopont egyeztetes persze mindenkepp hasznos.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja? R 1200 GS
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.