Fekete hangya
Szöveges ítélet
Jawa 350 utan maga a mennyország... :)
Magasságomnak (~190cm) megfelel, bar mar mondtak hogy kicsinek tűnik alattam a motor (meg azt is hogy olyan mint egy hangya). De állítható az ülés, és a legmagasabbra állítva elég csak tankolni megállni. Utasülés szinten jó + jól elhelyezett kapaszkodók vannak (nem a háta mögött kell kapaszkodni, hanem maga mellett). Utasok sem panaszkodtak.
Oldaltáskákba két személynek rengeteg cucc belefér, vígan elég egy hétre. Ilyet tettem rá, ezzel szerintem meg jól is mutat:http://www.louis.de/_306966295a1c94c24fce7008166adf32d9/shop/shop_article_big.php?IMG=10025335&TITLE=10025335
Ja, és utas+cucc alatt sem változik a fogyasztás számottevően, a 120-130 utazótempó kényelmesen tartható. Na ja, ez nem állatkodásra van, sportmotorokat nem fog alázni.
Gyárilag Michelin Pilot Road volt fenn, az majdnem 16ezret bírt, es a gumis szerint meg volt egy kis ideje. Most Metzeler Roadtec van rajta. A különbség érezhető, a Michelin jobb volt, a Metzeler hajlamos egy kis csúszkálásra. De nagyon jóindulatú motor, idejében szol, hogy csak óvatosan. Mátrában szerpentinezni is élvezetes.
ABS talán 2x-3x kapcsolt be, poros úton, vagy mikor a 4-esen szembe előztek, ja, meg Pesten a körúton is, akkor mindig áldottam, hogy van, nekem mar megérte, azt hiszem.
Rossz tulajdonság, hogy 6-7000-nel rezonál, se alatta se felette. Ez elzsibbasztja a kezet.
Varosban araszolgatást nem nagyon szereti, szerintem hamar melegszik, és nem városi motor, inkább kényelmes túra.
Szinte magától megy a kanyarba, de mivel nem állítható a futómű, így néha határozottan kell a kanyarban tartani. Ez sem olyan dolog, amit egy hét után észrevesz egy új motoros. Legalábbis azt hiszem. :) Összességében kezdőknek szerintem igen barátságos, és van benne egy kis tartalék is ahogy fejlődik a motoros.
UPDATE: 48000 km és 8 ég után váltam meg tőle. Ezalatt az idő alatt teljesen megbízhatóan tette a dolgát, egyszer sem hagyott cserben. Így visszatekintve hosszabb (300+ km) napok után elfáradt a hátam (190 cmhez talán kicsit alacsony), de a motor tökéletesen tette a dolgát, még utassal és csomagokkal is. Motorvásásrlásnál ajánlom a következő oldalt, talán akkor igazán használható, ha van viszonyítási alap: http://cycle-ergo.com/
Az új motor egy R1200GS - nagyobb kategória, magasságnak és hosszútávú túráknak jobban megfelel.
Hibalista
- Semmi nem romlott el, fekkar gorbult csak (garazsbaleset, szorosan volt mellepakolva sok cucc :)), ez kb 7500-bol kijott.
Ide hordtam szervizbe
TS Integral, Cegled. Korrekt, gyors, helyszinen megvarhato a javitas, idopont egyeztetes persze mindenkepp hasznos.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 48000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | R 1200 GS |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |