Ezüstszárny (update!)
Szöveges ítélet
Úgymond „nagymotorról” ültem át a robogóra, a CBF600N-t beszámítva újonnan vettem az SilverWing-et HONDA Wilkertől 2013. Augustusban.
Klasszikus nagyrobogó, szép formákkal, sok tárhellyel és kényelemmel. Szélvédelem parádés, miután kiegészítettem egy segédplexivel. 170 cm vagyok, pont a fejem búbján volt egy turbolencia, ezt kellett megszűntetni.
Kényelem: 350-400 km-t minden további nélkül el lehet vele menni, úgy, hogy nem fáradsz el, de utána azért már teszed ide-oda a lábad, emelgeted a segged…
Ami nagyon jó, az a pakolhatóság. Az ülés alatt iszonyat sok hely, és még ott a TopCase. 1 személy 1 heti cucca+kaja-víz simán belefér.
Fogyasztás: 5 liter, ennek fele autópálya (130-140 km/h(, másik fele város. Túrán, sok motorral lement 3,8 literre 100 km-enként.
Műszakilag rendben van, sokan kritizálják, hogy elől csak 1 tárcsa van, de ennek én még nem éreztem hátrányát - de valóban, ha másért nem a látványért belerakhatták volna.
Egyébként ez jellemző a motorra, fillérbaszó volt a Honda, amikor tervezte: mindent a kulcs nyit (érts minden rekesznek, csomagtartónak külön-külön zárja van), a helyett, hogy központizáras lenne.
Nincs vészvillogó (a helye ott van), de valaki kihúzta a költségvetésből. A csomagtartó világítása nem automata - csak ez akkor gond, ha égve hagyod, és leszívja az aksit.
Az első ikerlámpa félszemű, a tompított a bal oldal, a fényszóró a jobb. Szarul néz ki, többen szóltak már, hogy ki van égve (pedig nem).
Volt egy műszaki zűr is (Honda=megbízhatóság?!?): 5200km-nél elszakadt a hajtószíj, amit nagyon korrekt módon, garanciában cseréltek (sőt, mivel nyugtalan voltam, és újabb 3000 km után rendkívüli szíjellenőrzést kértem, azt is ingyen végezte el a Wilker.
Mindösszesen eltekintve az apró negatívumoktól összességében nagyon elégedett vagyok, szeretek vele menni, városban, túrán kiválóan megállja a helyét. Igazi mindenes, ingázni is jó, városban a sorok között is lehet tekeregni, de sok ezer kilométeres túrára is elvisz (vigyen is, mert még legalább 9-10 évig szeretném használni, mielőtt lecserélem.
Update (28000 km) után: nagyon elégedett vagyok, minden rendben volt a motorral, több hosszú távú túrát megtettünk, és ingázok is vele naponta. Az eleje teljesen elgyengült, és két személlyel a hétsó teleszkópok sem az igaziak. Ezért az első teleszkóp rugókat cseréltem Hyperpro-ra, a hátsókat telókat pedig HAGON-ra. Mintha kicserélték volna a motort, sokkal jobb lett a futómű. Gumikat viszonylag hamar elhasználja, 12-14000 km-ként kér egy újat. Fékbetét még nem kellett, és a gyári (YUASA) aksi is bírja még.
Hibalista
- Hajtószíj szakadás 5200 km-nél, amit garanciában javítottak.
Ide hordtam szervizbe
HONDA Wilker
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
MK-Bikes, Bp. XVII. ker.
Korrekt, hozzáértő szerviz, normál áron.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | CBF600N | Következő motorja? | Robogó vagy túraenduro |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |