Ez tényleg allrounder.
Szöveges ítélet
2007. nyár végén vettem használtan. 2 éves volt akkor, 10 ezer km-vel.
Nagyjából ismertem a típust, mivel előtte egy 600-as volt, illetve a 600-as Shadow-ban is ez a blokk ketyeg.
Meglepetések nem értek.
Nekem nagyon kényelmes (175 cm, 72 kg) és az utasom sem szokott panaszkodni, pedig volt, hogy 650km-t nyomtunk le egy nap Erdélyben. Volt rajta egy Puig túreplexi, de erre tettem egy MRA magasítót is. A középállvány kincset ér rajta. Volt rajta egy Givi bukócső is, amit utólag átalakítottam (magasabbra), így jobban véd. A gyári kézvédőt két ponton rögzítettre cseréltem. A hátsó indexek helyére kisebbeket tettem fel, hogy ne lógjanak túl az oldaldoboztartókon.
A menetdinamika nem kimagasló, de egy személlyel jónak mondható. Hál´Istennek nem nagyon kell pörgetni.
A futóművel, rugóstagokkal sincs gond, bár az eleje lehetne valamivel feszesebb. Jócskán mentem vele murván és szerpentínen is. Mindenhol megállta a helyét. Most Heidenau K60 abroncsok vannak rajta, amik szintén univerzálisak és még olcsók is.
A fogyasztása közepes, bár folyamatos autópálya tempónál (130-140) már iszákosabb (akár 7 liter is lehet). Ilyenkor hiányolom a 6. fokozatot.
Amit lehet, magam szerelek rajta. Eddig láncot 2X, hátsó fékbetéteket 1X, olajat+szűrőt 2X, levegőszűrőt 1X , gyertyákat 1X cseréltem és nem rég állítottam be a szelephézagokat.
Összességében elégedett vagyok vele, bár kompromisszumot kellett vele köti, mert amennyire univerzális motor, annyira megvannak a korlátai is.
-------------
2010. 06. 22.
Azóta már 49.600 km-t mutat az óra. Elől még a gyári fékbetétek vannak. A hátsó betéteket 25 ezernél cseréltem. Közben kapott előre Wilbers rugókat is, és a műanyag kartervédőt alumíniumra cseréltem. A gyári légszűrőt mosható, szivacsosra alakítottam.
A hosszú túrákon is megbízható partner, aszfalton és terepen egyaránt.
Most EK (Enuma), O gyűrűs láncot használok, és eddig ez a legjobb.
Hibalista
- Az üzemanyagszint jelzőjének a tank aljából kivezető csatlakozása törött el., mivel hozzáért és belenyomódott az airbox tetejébe. Magam javítottam. - Az albán túrán kilazult a kormánycsapágy anyája..., "meghúztuk"... - -
Ide hordtam szervizbe
A karbiszinkron kivételével (nincs műszerem) magam szervízelem. Már ahhoz is van műszerem...
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 10140 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |