A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Xl 650v 2002 (647) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Ez tényleg allrounder.

Szöveges ítélet

2007. nyár végén vettem használtan. 2 éves volt akkor, 10 ezer km-vel.
Nagyjából ismertem a típust, mivel előtte egy 600-as volt, illetve a 600-as Shadow-ban is ez a blokk ketyeg.
Meglepetések nem értek.
Nekem nagyon kényelmes (175 cm, 72 kg) és az utasom sem szokott panaszkodni, pedig volt, hogy 650km-t nyomtunk le egy nap Erdélyben. Volt rajta egy Puig túreplexi, de erre tettem egy MRA magasítót is. A középállvány kincset ér rajta. Volt rajta egy Givi bukócső is, amit utólag átalakítottam (magasabbra), így jobban véd. A gyári kézvédőt két ponton rögzítettre cseréltem. A hátsó indexek helyére kisebbeket tettem fel, hogy ne lógjanak túl az oldaldoboztartókon.
A menetdinamika nem kimagasló, de egy személlyel jónak mondható. Hál´Istennek nem nagyon kell pörgetni.
A futóművel, rugóstagokkal sincs gond, bár az eleje lehetne valamivel feszesebb. Jócskán mentem vele murván és szerpentínen is. Mindenhol megállta a helyét. Most Heidenau K60 abroncsok vannak rajta, amik szintén univerzálisak és még olcsók is.
A fogyasztása közepes, bár folyamatos autópálya tempónál (130-140) már iszákosabb (akár 7 liter is lehet). Ilyenkor hiányolom a 6. fokozatot.
Amit lehet, magam szerelek rajta. Eddig láncot 2X, hátsó fékbetéteket 1X, olajat+szűrőt 2X, levegőszűrőt 1X , gyertyákat 1X cseréltem és nem rég állítottam be a szelephézagokat.
Összességében elégedett vagyok vele, bár kompromisszumot kellett vele köti, mert amennyire univerzális motor, annyira megvannak a korlátai is.
-------------
2010. 06. 22.
Azóta már 49.600 km-t mutat az óra. Elől még a gyári fékbetétek vannak. A hátsó betéteket 25 ezernél cseréltem. Közben kapott előre Wilbers rugókat is, és a műanyag kartervédőt alumíniumra cseréltem. A gyári légszűrőt mosható, szivacsosra alakítottam.
A hosszú túrákon is megbízható partner, aszfalton és terepen egyaránt.
Most EK (Enuma), O gyűrűs láncot használok, és eddig ez a legjobb.

Hibalista

- Az üzemanyagszint jelzőjének a tank aljából kivezető csatlakozása törött el., mivel hozzáért és belenyomódott az airbox tetejébe. Magam javítottam. - Az albán túrán kilazult a kormánycsapágy anyája..., "meghúztuk"... - -

Ide hordtam szervizbe

A karbiszinkron kivételével (nincs műszerem) magam szervízelem. Már ahhoz is van műszerem...

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 10140
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.