éXeR
Szöveges ítélet
Ez az évjáratú xr 600 elég ritka a piacon,mert sok az olaszból behozott forgalmi nélküli régi model,ami határjárásra olcsóbb.
A motorjuk nagyon nyomatékos,de kevésbé pörgős.A mai napig felveszi a versenyt a modernebb verdákkal.A fékei endúrózásra jók,de kemény utcai használatra érdemes lecserélni.A futómű hangolása lágy,ami közúton komfortossá teszi és terepezés közbe ha köves talajra tévedünk nem rázza ki a belünket.Az ugrásokat amatőr szinten jól viseli viszont krosszozásra nem való,mert akkor felüt.
Ne essünk tévedésbe,ez endúró és nem krosszmotor.Motorjának hosszú élettartama és közúti felhasznélhatósága kárpótol minket.
Néhány jó tanács:-az első lengéscsillapítóból néha engedjük ki a keletkezett levegőt
-a hátsó villánál vannak zsírzógombok,ezen keresztül zsírozzuk néha be
-légszűrőt rendszeresen tisztítsuk és olajozzuk
-ellenőrizzük a láncfeszességet motorozás előtt
-figyeljünk a szelepek és a vezérműlánc csörgésére
Ha kérdésetek van a tipussal kapcsolatban nyugodtan tegyétek fel.
E-mail: mercedes@totalcar.hu
Hibalista
- Egyszer nagyszerviz után(vezérműlánc,himbacsere,szelepállítás,olaj.szűrők stb...)úgy szétrepült a motorja,hogy a blokk alján húztm ki a dugattyúgyűrűt.(normál használatnál,pedig márkaszervízben volt leszervizelve)
- Feltételezzük,hogy a tuning cseszett ki vele.Ezután kapott egy komplett,makulátlan motort!!!(szintén szervizben)
- Ezen kívül csak kopó alkatrészek.
Ide hordtam szervizbe
Motorsziget Kft. Békéscsaba.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |