Étvágytalan városi cirkáló
Szöveges ítélet
5.500km:
Hasznaltán vettem, de még nem volt 1 éves se és alig 1500km volt benne. Nem reméltem tőle túl sokat, csak hogy a napi munkába járást (újpest-újbuda) leegyszerúsíti. Ehhez képest nagyon megkedveltem annak ellenére, hogy ez csak egy "robogó". Jól néz ki, a fogyasztása városi használat mellett, sokszor két személlyel sem ment 2,3 liter/100km fölé (ilyen kis fogyasztást nem is tudtam választani itt az adatlapon...), a méreteihez képest van ereje is, könnyű vele cikázni a kocsisorok között, a csomagtere is 95%-ban elég és a fenntartási költsége is elég alacsony. Az egyetlen gyenge pontja talán a rugózása... nagyokat lehet vele huppanni az árpád hídon, bár ez lehet nem a motor hibája... :) Ja és akkor sincs nagy baj, ha kimész vele a városból. 100-110km/h a vége, ami legtöbbször elég is.
Összességében bátran merem ajánlani bárkinek!
20.000km:
Soha semmi baj nem volt vele, a legkisebb bizonytalanság jelét sem mutatta. Fogyasztása és teljesítménye végig kiegyensúlyozott volt. Nagyrészt Újpest-Újbuda között ingáztam vele, kisebbrészt városon kívüli gurulásokra használtam (Pilisvörösvár, Velencei tó, ilyesmik).
Azóta sajnos megváltam tőle, mivel külföldre költöztünk, de ha robogót vennék ugyanezt választanám. (najó a 150-eset ha már úgy alakulna).
Hibalista
- semmi.
- Mindössze egy szett gumit kellett cserélnem 20ezer km-nél.
Ide hordtam szervizbe
Honda Karasna: 5-ször volt náluk négyezres szervizen minden gond nélkül. A szervizek ára a kezdeti 12-13 ezerről kb. 18 ezerig felkúszott a nálam töltött két és fél éve alatt.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 1500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | SV 650S | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.9/10) |