Etalon két keréken
Szöveges ítélet
2001-ben vettem újonnan a mocit, most 49000 km van az órájában. Több európai túrán túl vagyunk, ebben sok-sok alpesi hágó is bent van :), és minden működik, mint a Doxa.
Eleinte az új doboz rendszer miatt gondjaim voltak a szélességgel (nonfango szett), a súlyra oda kell figyelnem, amikor leállok. A gázreakcióval kapcsolatos problémát, szűk holtjátékkal és preventív gázkezeléssel előzöm meg. Első gumit 25-, hátsót 15e km-nél váltok, általában Dunlop-ot. Láncszettet most (49e km) cserélek, fogyasztás 5,5-6,5 között adódik. 120-160 kmh körül utazunk. Olajfogyasztás nincs, a váltó az átlagosnál jobb. A hidraulikus kupplung fontos szempont, mert az előző mocin többször elszakadt a bowden.A víz+olajhűtés szintén hálás dolog nagy melegben, illetve komolyabb terhelésnél. A befecskendezés jó dolog, aki állított már karbiszinkront, tudja miről beszélek... Csodálatos az úttartása az XX-nek, a finom működése minden porcikájára jellemző. Tavaly tettem rá egy állítható kormányt (Gillestooling), plusz fékcsöveket, és egy MRA plekót. Sok motort kipróbáltam már, keresem méltó utódját, de annak híre sincs. A lóerőadó kemény, nagy szemétség, és aljasság szerintem :((
Összefoglalva: hűséges, megbízható, erős, szép motor az XX, akinek van, becsülje meg, aki kacérkodik vele, annak tiszta szívből ajánlom!
Hibalista
- Egy izzó sem égett ki...
-
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 49000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |