A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NT700V Deauville (680 cm3) ABS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elvisz a világ végére is

Szöveges ítélet

A kis DEAUVILLE :) Első motor, nem jártam végig semmilyen motor létrát, csupán nagyszülőknél vidéken csapattam egy babettával még gyerekkoromban. Szerintem a legjobb választás volt, sokat járt akkoriban a fejem a CBF-en, de drágább is volt dobozok sem voltak, szélvédelem is kisebb és a kardán nekem nagyon tetszett, ez a legkisebb túra motor kardánhajtással. Persze szép a sor 4, aminek megvan az előnye. Ezt a motort használom alkalmanként városban, melóba, de főleg túrák alatt ment bele a KM. Hétvégi,vagy éppen délutáni Balaton/Bakony/Csesznek, nyaranta hosszú hétvégék az Alpokban. Előfordult, hogy voltam "pályán" is vele, Kakucs, Euroring, mit mondja én élveztem, a többi sportmotor kevésbé :) Utassal,jól megpakolva is nagyon jól gyorsul, érezni a V2 nyomatékát és hangját is. Kanyarokat nagyon szereti és én is. Ami nagyon nemjó az az autópálya és nagyobb sebesség hosszabb távon... V2 miatt van benne egy jó bizsergés, remegés, amit át tud adni a kasznira, kormányra, lábtartóra, ez kcisit fárasztó tud lenni, de én ezzel együtt szeretem. Ez a remegés főúton, 120km alatt egyáltalán nem okoz problémát. Nagyon szeretem a dobozokat, sokat elnyelnek, de ha csak egynapos fürdésről van szó, akkor is befér a naci, törcsi, papucs és nem kell hátizsák, vagy miegyéb.
Eleinte mikor tanultam rajta többször letettem a lábam közé kanyarban, mert szokatlan volt a súlya, de ez csak gyakorlás kérdése, már utassal és csomagokkal is megfordulok szűk helyen. Egyszer belém jöttek hátulról, miközben gyalogosnak adtam elsőbbséget, sok műanyag idom sérült, de vázban nem lett gond, a biztosító igaz nem mindent de fizetett.
Én nagyon szeretem a bizsergésével együtt és akkor nem vettem volna más vasat. Következő azért remélem nagyobb lesz, mégis csak 1000 felett kezdődik az élvezet, de az biztos, hogy a világ végére is elvinne probléma nélkül.

Hibalista

- Kb 50000km-nél első teleszkóp kemény, csere.

Ide hordtam szervizbe

Real-motor Győr

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? FJR1300
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.