A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CBR 650 R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Első motornak sok lehet...Haladónak király....

Szöveges ítélet

Sikerült elsők között hozzájutnom, egy ilyen vashoz.
A motor önmagában, szép, egyben van, minősége is kifogástalan. Mivel ez egy Túra-sport motor, a csutka kormány, és a relatíve függőleges felsőtesthelyzet adott. Aki szereti a sport gépeket, az is megtalálja a helyét, de aki túravasakat keresi, szintén nem fog csalódni. Aki eddig naked-et hajtott, az is nyugottan üljön fel erre.
A városban 4-5-6. ban is elketyeg. A sornégy elviszi mindenhova. Országúton és autópályán is megállja a helyét. 8000 től előjön belőle a maradék erő.... hát van benne tartalék, nagyjából a teljesítményének a fele, a maradék fordulatszám tartományban.... :-)... --- Eddig egy sorkettes Hondát használtam (471ccm). 7000-ig nincs különbség, de onnan már érezni.------
A fogyasztása abszolút rider függő. Autópályán a tank kapacitása olyan jól van kitalálva, hogy kb a pihenőket töltve tankolhatsz, és már több mint 190-200 km-t mentél. Főúton ez 270-300 km is lehet. A műszeregység nagyon ott van. Minden műszaki paramétere, a Honda honlapokon szerepel, ezt most nem írogatom ide. Mindenképpen próbáld ki, nem fogsz csalódni.
Egy fiatalabb korosztály motorjaként tudnám legjobban elképzelni,de a 40+os is jól érezheti magát rajta ettől függetlenül.
Ami némi negatívum, hogy a gyári Dunlop nem 2CT-s. Autópálya használat alatt sokat kophat a közepe. Javaslom a 2CT-s gumikat szereltetni rá.

A fékei rendben vannak. Fog mint a satu. Hamar bemelegszik a motor, de le is hűl.
A fényszórók nagyon jók. Éjszaka tökéletesen bevilágítja a szükséges utat, persze ha nem akarsz 220-230-at menni.. :-)

Hibalista

- 950 km alatt semmi...

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2018
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 1
Megbízhatóság (9) Vezetett km 950
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? cbr500r Következő motorja? cb500F
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.