Élménygazdag zsebrakéta
Szöveges ítélet
Férfias hangú, igazi kis café racer. Nem egy USS Enterprise, fénysebességet nem kell tőle várni. 37 lóerős teljesítményéhez és 190 kilójához képest viszont szépen gyorsult, igazi old-school sportgép. Engem az zavart benne, hogy 100-as utazóhoz 6000-es fordulatszámon kellett hajtanom, és ez nem igazán illett az én chopperes személyiségemhez. Első nagymotornak kiváló, jól meg lehet rajta tanulni a szerelést. Inkább alacsonyabb termetűeknek ajánlott, ha jól emlékszem még két méter hosszú sincs.
Mikor megvettem, zabálta az olajat. Kiderült, hogy a beletöltött szintetikus olaj nem tett jót pl. az olajlehúzó gyűrűknek, de nem volt pénzem megcsinálni, így egy év után továbbadtam.
Összefoglalva: nagyon szerethető, kellemes karakterű, egyszerre szelíd és vagány motor. A hangja alapján sokan azt hiték, hogy a híres 750-es nagytesóval állnak szemben. Megbízhatóságát tekintve is sokat örökölt tőle, szinte golyóálló a blokkja.
Hibalista
- Koránál fogva a tipikusan kopó-szakadó-fogyó alkatrészek, mint például a kilométeróra és a fordulatszámmérő spirálja, kupplungbowden (sokat szívtam vele, párszor túra közben szakadt el - patkolt volt), fékbetétek. Gyenge önindítóval vettem, de házilag felújítottam (Citroen bronzkefékkel).
Ide hordtam szervizbe
Magam csináltam. A szokásos feladatok otthon is elvégezhetőek, japán létére meglepően egyszerű gép. Szelepállítás, karburátor beállítás sima ügy egy közepesen felszerelt garázsban is.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 63000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |