A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB125 Twin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elgurult a mérnökök gyógyszere...

Szöveges ítélet

Csak azt nem értem, ki volt az az őrült aki kitalálta, hogy egy 125 4T motor kéthengeres legyen.... Meghívnám egy sörre! :D

Imádom a motort, jelenleg is használom. Munkába járásra, túrázásra.
Rendkívül megbízható, még sosem robbant le. Pedig mikor megvettem, hát.... nagyon rossz állapotban volt. Olvastam fórumokon, hogy a benne lévő blokk az egyik legmegbízhatóbb a világon, és nem tévedtek. Kopott dugó, elöregedett szelepszár szimering. az elmúlt több mint 30 év megtette a dolgát, főleg hogy kb 0 karbantartást fordítottak rá előző gazdái. Mikor megvettem, pöc röff indult, csak ette az olajat, és kb 70 nem ment többet. Kicseréltem a szükséges alkatrészeket. Filléres dolog. Ebay-ről mind gyári mind utánagyártott alkatrész nevetségesen olcsó. És mindent lehet hozzá kapni.

Miután rendbe raktam, egy gépszörny lett :D
Két henger, 17Le, bármelyik mai 125 4T motort lealáz. Már 2000 fordulattól húz, mint egy gőzgép. Csak 5-be berakom és a városba szépen végigmotorozgatom. Előzéskor sincs gond, csak odahúzom, és 12e-ig nincs megállás :) Végsebessége, a rövid gyári váltóáttétel miatt: 130km/h
Használható, nyugodt szelíd motorozásra is, de kő kemény száguldozásra is.
Fogyasztása gyári adat: 2,5L/100km
Én tapasztalataim alapján, vegyes fogyasztás: 3L/100km

Hangja: Imádom, alul mint egy V2, duruzsol, hörög, dorombol. De 7e felett... Mint egy gyorsasági sor 4-es. A 70 években még máshogy szóltak a motorok. Van benne érzés, van lelke. Ez ami megfizethetetlen.

Szerintem még a gyerekem is ezzel fog motorozni. Bizonyított az elmúlt 35 évben gond nélkül működött, szeretném, ha még ennyit letudna. És miért ne tudná? Gyárilag minden fémből készült, nem papír műanyag motor.

Hibalista

- Kopó alkatrészek, minden alkatrész ebay-ről vettem, újonnan!
- Egyik alkatrész sem volt a halálán, de jobbnak láttam cserélni.
- Alkatrészek fillérekbe kerülnek hozzá.
-
- Dugattyú: 2X 1500Ft
- Karburátor felújító készlet: 2X3000Ft
- Hajtáslánc
- Teleszkóp szimering: 2X1000Ft
- Szelepszár szimering: 4X150Ft
- Kuplung lamella: 2000Ft
- Légszűrő: 2X1200Ft
- Első fékbetét: 900Ft

Ide hordtam szervizbe

Csak otthon, apukámmal szereltük. Nagyon egyszerű szerelni, kb mint egy simsont. Sikerült hozzá gyári szervizkönyvet szereznem, ami olyan részletességek ír le minden javítást mint a régi szoci motorok szervizkönyve. Képpel rajzzal illusztrálva.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1978
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? S51B Következő motorja? Monster 600
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.