Elegáns társ a hétköznapokban
Szöveges ítélet
Honda NES 125 @, számomra már világos, hogy a világ legjobb robogója. 2003-ban vettem szalonból 300 km-rel, 8 hónapos rendszámmal. Bemutatómotorként leginkább csak a szalonvezető használta néhányszor. Integrálfék, autómata szívató, elegáns megjelenés. Szerintem máig nem gyártottak szebb robogót a földgolyón. Az enyém 5 éves és máig utánafordulnak mindenhol, a többi új robogót meg észre sem veszik. SOHA SEMMI NEM ROMLIK EL RAJTA. Az akksija 5 éves gyári, télen nyáron pöccre indul, még 2 hónap leállás után is. A motorja erős, gyönyörű mély hanggal, szerintem a 125-ös kategória etalonja. Próbáltam pár olasz 125-öst, azok hulladékok hozzá képest. Fogyasztása 80 km/óráig 2,5l/100 km, fullgázon, gyorsulgatva pedig 2,75l. Egy hiányosságát találok ergonómiailag, hogy az üléspozíció kissé székes,vagyis tehettek volna előrébb is egy támaszkodót a lábaknak, úgy hosszú távon kényelmesebb lenne. Akkor talán világkörüli túrára is elindulnék vele. Egyébként 100 km-ig így is kifogástalan. Két személlyel is jól gyorsul és kényelmes, de a hátsó rugós tagok ilyenkor már felkoppannak egy komolyabb úthibán. A fékje elöl egy tárcsás, hátul dobos CBS, de hamarabb megáll, mint a V-Strommom, pedig az sem egy akármilyen moci.
Véleményem szerint városba és rövidebb kirándulásokra tökéletesen alkalmas, örök életű és kortalan szépségű robogó.
Hibalista
- Soha semmi nem romlott el.
Ide hordtam szervizbe
Alfa Autóház, Hódmezővásárhely
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 300 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |