A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB-1; NC27; CB400 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eladva 8 év után, az "Egy Disznó" folytatása

Szöveges ítélet

Még annó én írtam az "Egy Disznó" 2008.07.27-es ítéletet, és most úgy gondoltam lezárom a sztorim ezzel, mivel eladtam, már más alatt szolgál. Nem volt ismert hibája de mivel már óvodások a gyerekeim így ha van szabad időm, akkor nem motorozással vagy annak szerelésével akarom tölteni az időmet, hanem inkább velük.

Alapvetően elégedett vagyok vele, bár az akkumulátor kezelő rendszerével nem annyira voltam elégedett, kb. 4 aksit cseréltem benne mire a 4.-el eladtam. Igaz eladás előtt találtam meg a hibát (valószínűleg), a feszültség szabályozója alkalmanként rendetlenkedett és a végén már hol töltött hol nem, így egyszer majdnem az útszélén maradtam vele de még lemerült aksival is hazaporoszkáltam.
Még ez előtt valamivel összeolvadt a generátor feszültség szabályozó közötti csatlakozó, akkor meg azért hol töltött hol nem.

Ezeken a malőrökön kívül nem volt semmi problémám a géppel, erős robusztus szerkezet, én 100 Kg-os ember vagyok de velem is úgy ment és gyorsult mint egy modernebbnek mondható 500-as.

Remek tanuló ill. későbbiekben napi használatos gép maradt. A pakolhatósága 0. marad a gumipók + hátitáska, tanktáska. Japán belpiacos ezért erre kapni bármit is lehetetlen + lehet hogy nem is terveztek rá.

Aki tőlem megvette szerintem nem csinált rossz üzletet mindig odafigyeltem, rá, -bár hozzáteszem és ez nem a gép konstrukciós hibája hanem korral jár- egy ilyen korú gépnél már bármi előfordulhat. Persze nem a fő rendszereivel, motor váltó, futómű, hanem inkább az ilyen apró dolgok mint egy össze oxidálódott csatlakozó mely idővel ívet húz majd beolvasztja a kapcsolatot, lásd nálam a generátor szabályozó esete.

Hát részemről ennyi a story sok sikert az új tulajnak. Széles utat

Hibalista

- Generátor tekercselés
- 4 új Aksi
- Feszültség szabályozó 1x
- Új műszarfal (régi széttörött)
- Kötelező gumik

Ide hordtam szervizbe

Magam

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1992
Kényelem (5) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 500000
Megbízhatóság (0) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.