A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB 125 E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Éhező szúnyog

Szöveges ítélet

Ez már a negyedik Hondám és mint a többi ez is tökéletes választás volt.
A 125 ccm ugyan nem teszi egy fenevaddá de nem is ez a feladata.
A típus megjelölés talán valakinek nem tiszta.
A CB 125 E az Ausztrál és Ázsiai rokona az Európai CBF 125-nek.
Tulajdonképpen annak naked változata.A szerkezeti elemek nagy része megegyezik
azzal a különbséggel hogy itt karburátor táplálja a motort nem injektor.
Kellett itt a nagy szigeten egy közlekedési eszköz ami olcsó,megbízható,pakolható,keveset fogyaszt,olcsón szervizelhető és még gyengébb terepen,másod rendű utakon is elmegy.
Nos ezt a gépet erre teremtették,tökéletes kompromisszum.
A városi forgalomba nagyon jól érzi magát,autópályára már kevés de mivel itt 110 a max limit így 80-90-es utazóval a freeway sem nagy gond.Persze szélső sáv és türelem kell hozzá.Az elején nagyon langyos volt de ahogy teltek a kilométerek egyre jobban össze érett és bejáratódott a motor.Ez kb minden 500 km után volt jól érezhető.A műszerezettség érdekes,van benzin szint jelző+benzincsap és van fokozat kijelző is.De nincs fordulatszám mérő és óra sem.Pedig e két utóbbi fontosabb lenne szerintem.Ülés pozíció nagyon eltalált, szerintem ugyan az mint a CBF-en.Utasnak is megfelelő,van gyárilag csomagtartó amire sok mindent fel lehet pókozni.Rugózás rendben, a 18-as kerekekkel együtt jól működik sóderes,kátyúsabb utakon is,az elég jó hasmagasság is pozitív.Fék:elöl 1 tárcsa,hátul dobfék,ehhez a súlyhoz,teljesítményhez elég.Motor teljesítmény 11 lóerő,városban elég még 2 személlyel is.Fogyasztás fenomenális, a 13,5 literes tankkal rendszeresen 500 km-t megyek de volt már 550 is :) Tehát olyan 2,5 liter körül alakul 100 km-en.Autópályán felmegy 2,8-ra.100 km/h a végsebesség de ehhez szélcsend kell és sík terület.De mivel nem erre találták ki hanem család szállításra Bangladeshben ezért ezzel könnyű együtt élni. 80-al kimegy a világból.
Tehát aki olcsó közlekedési eszközt akar magának A-ból B-be eljutni a lehető legkisebb költséggel az itt jó helyen kutat.Rengeteg van a magyar hirdetési oldalakon 125-ös CBF-ből.Használtan 1-2 évesen,kevés kilométerrel,350-400ezer forint körül a legjobb ár érték arányú motorkerékpár.Persze nem baj ha az embernek van mellette egy nagyobb túra motorja hogy néhanapján kiruccanjon kedvesével Európa különböző országaiba.
De városban és ingázni 50-60 km-ről munkába járni ennél talán csak egy robogó jobb bár azok általában drágábbak évjáratilag összevetve a Hondával.
Bátran ajánlom mindenkinek aki megbízható,olcsó ,kis fogyasztású igáslovat keres.Tisztában kell lenni a korlátaival,ez nem 1 GP motor.
Biztosan nem fog csalódni a Honda minőségben.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Action Motorcycles Sydney

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? VFR 800 Következő motorja? CRF 250 L
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.